مشروح اخبار


» انتقادفرماندار بهمئی: از تعطیلی دو ساله اداره ورزش و جوانان شهرستان



سلطانعلی رحمانی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بهمئی در سالن فرمانداری، اظهار داشت: دلیل تعطیلی بیش از 2 سال، ورزش و جوانان بهمئی مشخص شود که چرا هیچ خدمتی به مردم و بویژه جوانان این شهرستان  ارائه نمی‌دهد.

وی از مراجعه بیش از 100 ورزشکار  برای شکایت از اوضاع وخیم ورزش و جوانان به فرمانداری این شهرستان خبر داد و افزود:


سلطانعلی رحمانی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بهمئی در سالن فرمانداری، اظهار داشت: دلیل تعطیلی بیش از 2 سال، ورزش و جوانان بهمئی مشخص شود که چرا هیچ خدمتی به مردم و بویژه جوانان این شهرستان  ارائه نمی‌دهد.

وی از مراجعه بیش از 100 ورزشکار  برای شکایت از اوضاع وخیم ورزش و جوانان به فرمانداری این شهرستان خبر داد و افزود: تربیت بدنی این شهرستان تمامی جوانان را به حال خود رها کرده و به آنان اهمیتی نمی‌دهد.

رحمانی آماده بودن اماکن ورزشی را از  وظایف اداره ورزش و جوانان شهرستان عنوان کرد و گفت: جوانان شهرستان  به دلیل قطع برق بیش از 5 سالن ورزشی به مدت 2 سال شامل سالن 1 هزار و 200 نفری، سالن ورزش‌های رزمی، سالن کوثر، محل زورخانه شهر  و استخر شنا نگران هستند و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد:  با مدیریت غلط برخی افراد در سطح شهرستان، جوانان به سمت و سوی اشتباه و خطرناکی سوق داده می‌شوند.

رحمانی با انتقاد عملکرد دوساله گذشته اداره ورزش و جوانان در شهرستان بهمئی، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید کارایی داشته باشند در غیر اینصورت نباید به کارهای ضعیف و بی اثر خود ادامه دهند.

به گزارش راک نیوز ، شهرستان بهمئی یکی از نقاط برخوردار از پتانسیل بالقوه ورزشکار وقهرمانان زیادی است که بعلت کمبود های سخت افزاری کمتر مورد توجه قرار گرفته است.انتظار میرود با عنایت ویژه فرماندار جدید به این معضل  ،مسئولان ومتولیان امر ورزش به خواسته نسل جوان وبی ادعا بهمئی توجه نمایند./



تاریخ انتشار : 2 شهریور 1394, 11:56



» اخبار مرتبط:

  • ورزش بهمئی همچنان تعطیل است/ مسئولان اقدام کنند
  • رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان های بویراحمدودنا معرفی شد
  • 42 هیئت ورزشی کهگیلویه در خدمت اوقات فراغت دانش آموزان
  • ۹۰۰ میلیون اعتبار برای تجهیز خوابگاه و سالن‌ ورزشی شهید باهنر کهگیلویه
  • توطئه برای تعطیلی کشتی در "چرام"+توضیحات رئیس اداره ورزش شهرستان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟