مشروح اخبار


» محکومیت سه پزشک در کهگیلویه و بویراحمد / با موضوع قصور پزشکی



مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد از محکومیت سه پزشک با موضوع قصور پزشکی در این استان خبرداد. کامروز امینی افزود: در پنج ماهه نخست سال‌جاری تعداد 83 پرونده در واحد کمیسیون پزشکی قانونی استان با موضوعات مختلفی چون قصور پزشکی، تحمل کیفر حبس و غیره تشکیل شده است.


مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد از محکومیت سه پزشک با موضوع قصور پزشکی در این استان خبرداد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، کامروز امینی افزود: در پنج ماهه نخست سال‌جاری تعداد 83 پرونده در واحد کمیسیون پزشکی قانونی استان با موضوعات مختلفی چون قصور پزشکی، تحمل کیفر حبس و غیره تشکیل شده است.

 

وی اظهارکرد: در پنج ماهه نخست امسال 83 پرونده به واحد کمیسیون پزشکی قانونی استان ارجاع شد، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد پرونده ها 137 مورد بود، 39.4درصد کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد هفت کمیسیون برای بررسی پرونده‌های با موضوع قصور پزشکی تشکیل شده است که چهار پرونده تبرئه و سه پرونده منجر به محکومیت شدند.

امینی تصریح کرد: صدمات وارده به بیماران ممکن است جزو عوارض غیرقابل پیش‌بینی و پیشگیری و ناشی از ماهیت بیماری و یا صدمات اولیه باشد که در این صورت قصور پزشکی محسوب نمی‌شود.

وی اضافه کرد: واحد کمیسیون استان موضوعات مورد بررسی را در سه دسته عمومی، روانپزشکی و قصور پزشکی قرار می‌دهد که بیشترین فراوانی در دسته عمومی بررسی گواهی‌های پزشکی قانونی در حوادث ترافیکی و ضرب و جرح و در دسته روان پزشکی، بررسی وضعیت روانی(جهت اداره امور مالی)، تحمل کیفر حبس و گواهی رشد روانی بوده است./ایسنا



تاریخ انتشار : 8 شهریور 1394, 18:19



» اخبار مرتبط:

  • بیشترین فراوانی پرونده های ارجاعی به پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد با موضوع روان پزشکی است!
  • شهرستان بویراحمدبابیشترین پرونده نزاع در پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد
  • یاسوج میزبان همایش مدیران کل سازمان پزشکی قانونی کشور+جزئیات همایش
  • مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمدخبرداد:افزایش نزاع دراستان!
  • آغاز همایش نشست فصلی پزشکی قانونی کشور در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟