مشروح اخبار


» حذف امیرکبیر نورآباد درممسنی از جام حذفی/کارای شیراز به استقلال اهواز رسید



در پایان مرحله دوم مسابقات جام حذفی فوتبال کشور عصر امروز تیم کارا شیراز در نورآباد ممسنی مقابل امیرکبیر این شهر به پیروزی دو بر صفر دست یافت.

گلهای این دیدار را....


در پایان مرحله دوم مسابقات جام حذفی فوتبال کشور عصر امروز تیم کارا شیراز در نورآباد ممسنی مقابل امیرکبیر این شهر به پیروزی دو بر صفر دست یافت.

به گزارش راک نیوز از ممسنی ، در چارچوب مرحله دوم مسابقات جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 17 روزچهارشنبه 11شهریورماه یک دیدار در نورآبادممسنی برگزار شد که در پایان تیم کارا شیراز  با هدایت محمد عباسی توانست با دو گل پیروز میدان شود و جواز حضور در مرحله بعد جام حذفی را به دست آورد تا هفته آینده به مصاف تیم لیگ برتری استقلال اهواز برود.

گل‌های تیم کارا شیراز در این بازی را علی چراغی در دقایق 52 و 72 به ثمر رساند.

تیم کارا شیراز فصل گذشته قهرمان لیگ دسته سوم فوتبال کشور شد و به لیگ دسته دوم فوتبال صعود کرد. این تیم خود را برای حضور در رقابت های لیگ دسته دوم آماده می‌کند.

گفتنی است امیرکبیرنوراباد در دیدار اول خود درپی محرومیت نفت وگاز گچساران بعلت بدهی مالی بعنوان برنده دیدار به مرحله بعدی راه یافته بود و باشکست درمقابل کارای شیراز از ادامه راه در جام حذفی کشور بازماند.

امیرکبیر نوراباد مانند بسیاری از تیم های فوتبال درایران ازمشکلات مالی رنج مییبرد، شهرستان ممسنی با تربیت بیش از ده بازیکن برجسته  که درحال حاضر درسطوح  مختلف لیگ های ایران مشغول به بازی هستند فبا این پتانسیل میتواند در فوتبال کشور قدرت نمایی کند.

 

 



تاریخ انتشار : 12 شهریور 1394, 06:47



» اخبار مرتبط:

  • در جام حذفی فوتبال کشور / شهرداری میزبان مس کرمان است
  • شاگردان مربی کهگیلویه وبویراحمدی حریف پرسپولیس تهران درجام حذفی شدند
  • ذوب‌آهن غول‌کش را کُشت
  • برنامه مرحله اول مسابقات فوتبال جام حذفی فصل 95-94/تقابل نماینده گچساران با ممسنی
  • نفت و گاز گچساران بازی نکرده حذف شد/ امیر کبیر نورآباد به دوربعد راه یافت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟