مشروح اخبار


» تسلیت معاون نیروی زمینی سپاه به مناسبت عروج پزشک متعهد و رزمنده یاسوجی در فاجعه منا



معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عروج پزشک و رزمنده یاسوجی در منا را به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت گفت.


معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عروج پزشک و رزمنده یاسوجی در منا را به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت گفت.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، سردار جواد عظیمی‌فر  با تسلیت عروج جمعی از حجاج ایرانی در حادثه منا در عربستان اظهار کرد: همه کسانی که در این حادثه جان باختند پاره تن امت اسلامی هستند و باید یاد همه را از هر کشور و ملتی گرامی بداریم.

وی، فلسفه حج ابراهیمی را اتحاد دنیای اسلام دانست و ادامه داد: این حادثه تنها مربوط به ایران اسلامی نیست بلکه همه ما در غم از دست دادن حجاج چه ایرانی و غیر ایرانی ماتم‌زده هستیم.

سردار عظیمی‌فر در ادامه اظهارات خود یکی از مصیبت‌های وارده در این فاجعه را درگذشت رزمنده دیروز و پزشک حاذق کهگیلویه و بویراحمدی مرحوم دکتر حاج ابراهیم جباری‌فر عنوان کرد و گفت: این رزمنده دلاور هشت سال دفاع مقدس و پزشک متعهد نیز در میان جان باختگان منا بود که ضایعه‌ای برای استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با تسلیت به خانواده داغدار مرحوم دکتر حاج ابراهیم جباری‌فر خاطرنشان کرد: این ضایعه را قبل از هر چیز به خانواده بزرگ ایثارگری در استان و اخوان بزرگوارش و سادات جلیل‌القدر ده‌برآفتاب تسلیت می‌گویم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش راک نیوز ، دکتر حاج سید ابراهیم جباری‌فر، فوق تخصص دندان پزشکی، رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و فلوشیپ دندانپزشکی اجتماعی از استرالیا در فاجعه منا در یکی از کاروان‌های استان اصفهان جان به جان آفرین تسلیم کرد. 



تاریخ انتشار : 6 مهر 1394, 00:39



» اخبار مرتبط:

  • یک پزشک ونخبه کهگیلویه و بویراحمدی در میان جان باختگان مکه+عکس
  • خبرنگار خبرگزاری فارس وگزارشگر ورزش ومردم جان باخت +عکس
  • تسلیت فرمانداربه مناسبت درگذشت استاد یاردانشگاه گچساران
  • عزل دوتن از روسای دانشگاه پیام نور +معاون یک مرکزدانشگاهی
  • اصابت دو گلوله توپ جنگی به اصفهان! +عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟