مشروح اخبار


» گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد



استاندار کهگیلویه‌ و بویراحمد پروژه گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی را از مهم‌ترین طرح‌های این استان عنوان کرد و افزود: این کار بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا به صورت کامل انجام شود.


استاندار کهگیلویه‌ و بویراحمد پروژه گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی را از مهم‌ترین طرح‌های این استان عنوان کرد و افزود: این کار بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا به صورت کامل انجام شود.

به گزارش راک نیوز ، سید موسی خادمی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تمام همت مسئولان کهگیلویه‌ و بویراحمد بر این است که در خدمت‌رسانی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی افزود: امروز مقطعی از تاریخ است که با همت مسئولان استانی و کشوری، کلنگ‌زنی گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی در منطقه دشمن‌زیاری زده شد و  یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بنده حقیر این مسئله بود که به همت شرکت گاز امروز محقق شد.

استاندار کهگیلویه‌و بویراحمد گفت: امیدواریم این پروژه که یکی از مهم‌‌ترین طرح‌های این استان است با تلاش مسئولان شرکت گاز، به مرحله بهره‌برداری و خدمات‌رسانی به مردم این مناطق برسد که ان‌شاءالله اینچنین خواهد بود.

وی اضافه کرد: گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی به جهت جمعیت زیاد این مناطق، خواسته بحق آنها است و با تحقق این امر، خدمت وافری به منابع طبیعی می‌شود.

وی، جلوگیری از تخریب منابع طبیعی را از مزیت‌های مهم گازرسانی به این دو منطقه عنوان و تصریح کرد:  علاوه بر این باعث اشتغال‌زایی بسیار زیادی از جوانان بیکار کهگیلویه و بویراحمد هم می‌شود.

وی، آبرسانی چهار شهر لنده، سوق، چرام و دهدشت، آبیاری اراضی دهدشت، پروژه پاتاوه ـ دهدشت و گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی را از پروژه‌های مهم کهگیلویه‌ و بویراحمد دانست و خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی را از جمله با اهمیت‌ترین آنها خواهد بود و این کار بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا به صورت کامل انجام شود.

این مسئول از پیگیری همه مشکلات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت جدی خبر داد و خاطرنشان کرد: در انجام کار خود هیچ گونه تبعیضی قائل نیستیم.

خادمی، تعامل مردم و مسئولان را برای حل مشکلات، ضروری خواند و گفت: تخریب مسئولان در پیگیری پروژه‌ها را کار درستی نمی‌دانم.

 



تاریخ انتشار : 19 مهر 1394, 00:52



» اخبار مرتبط:

  • تذکر"بزرگواری"به مسئولان گاز استان /مسئولان به جای ابهام پیگیرگازرسانی قلعه رئیسی باشند
  • بزرگواری: قول میدهم گاز رسانی به قلعه رئیسی ودیشموک هر چه سریع تر انجام پذیرد
  • مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است
  • بزرگواری:خواستار گازرسانی به چاروسا، دیشموک و منطقه دشمن زیاری شد.
  • علت قطع برق روستاهای طولیان، راک، دشت‌مازه، جغل و کوشک دشمن‌زیاری چه بود؟!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟