مشروح اخبار


» محسن رضایی وسفر های استانی/برادر محسن در راه یاسوج



دبیر شورای اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد از سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به یاسوج خبر داد.البته خبر سفر استانی دبیر مجمع ماه قبل در دیدار هم استانی های مقیم مرکز با محسن رضایی منتشر شده بود.اما حالا....

به گزارش راک نیوز : دبیر شورای اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد از سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به یاسوج خبر داد.          

به گزارش خبرنگار مهر، مصیب حیدری بعداز ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: محسن رضایی فردا به به منظور بهره برداری از ۳۰واحد مسکونی مددجویان منطقه محروم "زیلایی" در شهرستان بویراحمد به یاسوج سفر می‌کند.

وی بیان کرد: این واحدها با مشارکت ۲۰درصدی موسسه وفاق سبز ساخته شده است و فردا با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولین کمیته امداد کشور به بهره برداری خواهد رسید.

حیدری هزینه احداث هر واحد مسکن روستایی را ۱۲۵میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: بیش از سه میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال برای احداث این واحدهای مسکونی هزینه شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز افزود: آقای رضایی امروز به عنوان یکی از اعضای مؤسسه خیریه وفاق سبز علوی در این استان حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: همراه با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گروهی از خیرین نیز در منطقه زیلایی حضور پیدا می‌کنند و چند واحد مسکونی که برای افراد نیازمند ساخته شده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نیکزاد از حضور خود و جمعی از مسئولان استانی در این سفر یک‌روزه خبر داد و گفت: وظیفه ایجاب می‌کند که در کنار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یکی از سرداران سرافراز سپاه اسلام در این آیین حضور داشته باشیم.



تاریخ انتشار : 27 تیر 1391, 20:51



» اخبار مرتبط:

  • منطقه زاگرس‌نشین از محرومیت تاریخی رنج می‌برد
  • دلیل غیبت احمدی نژاد در جلسه امروز مجمع
  • عکس/ تیپ جدید محسن رضایی
  • 30 واحد مسكونی كمیته امداد در زیلایی بویراحمد افتتاح شد
  • مبلغ یارانه در سال آینده چقدر است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟