مشروح اخبار


» منطقه زاگرس‌نشین از محرومیت تاریخی رنج می‌برد



دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به محرومیت مناطق زاگرس‌نشین اشاره کرد و گفت: محرومیت این مناطق تاریخی بوده و البته نظام جمهوری اسلامی و این دولت و دولت‌های گذشته برای رفع این محرومیت‌ها تلاش زیادی کردند.

 راک نیوز :محسن رضایی در حاشیه مراسم افتتاح منازل مسکونی مددجویی ویلایی اظهار داشت: از گذشته نسبت به پیگیری رفع محرومیت‌ها در مناطق محروم پیگیر بوده‌ام و اکنون حدود چهار سال است که با حضور در موسسات خیریه از نزدیک این موضوعات را پیگیری می‌کنم.

رضایی ادامه داد: بنا به دعوت کمیته امداد و موسسه خیریه وفاق سبز علوی برای افتتاح مناطق مسکونی افراد محروم و ایتام به منطقه محروم ویلایی آمده‌ایم تا از نزدیک با مشکلات مردم محروم این منطقه آشنا شویم.

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام افزود: هنگامی که این موضوعات به مردم و خیرین واگذار شود هم در ابعاد فرهنگی و هم در ابعاد معنوی اثرگذاری بیشتری پیدا می‌کند و کیفیت خدمات‌رسانی به محرومین بیشتر می‌شود.

وی با قدردانی از خدمات کمیته امداد در این زمینه اظهار کرد: این نهاد حمایتی در چارچوب فعالیت‌های خود به کمک خیرین آمده چرا که هر چه به سمت فعالیت‌های مردمی حرکت کنیم هم راندمان کار بالاتر می‌رود و هم کیفیت خدمات بیشتر می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به محرومیت مناطق زاگرس‌نشین اشاره کرد و گفت: محرومیت این مناطق تاریخی بوده و البته نظام جمهوری اسلامی و این دولت و دولت‌های گذشته برای رفع این محرومیت‌ها تلاش زیادی کردند.

رضایی افزود: به دلیل اینکه این محرومیت تاریخی است به کار و همت بیشتری برای رفع کامل این محرومیت‌ها نیاز است.

وی به خدمات مردم این استان و رزمندگان آن در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این استان در جنگ یک تیپ مستقل داشت و مجاهدت‌های فرزندان غیور آن هیچگاه از خاطره‌ها محو نخواهد شد.



تاریخ انتشار : 28 تیر 1391, 22:29



» اخبار مرتبط:

  • محسن رضایی وسفر های استانی/برادر محسن در راه یاسوج
  • برخي شهروندان یاسوج به نان شب محتاج هستند
  • گفتگوی محسن رضایی با آیت الله ملک حسینی
  • تا هفته دولت آب شرب دیشموک وارد شبکه شهری شود.
  • باور به زندگی و امید در کهگیلویه و بویراحمد کم شده است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟