مشروح اخبار


» برخي شهروندان یاسوج به نان شب محتاج هستند



بجای زنده بودن باید زندگی کرد و مسئولان برای ایجاد رفاه عمومی مردم بویژه ساکنان مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد باید ‌‌نهایت تلاش و همت خود را بکار گیرند. در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و حومه آن افرادی را داریم که به نان شب محتاج هستند و از تامین آن نیز عاجز هستند....

 نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد که بجای زنده بودن باید زندگی کرد و مسئولان برای ایجاد رفاه عمومی مردم بویژه ساکنان مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد باید ‌‌نهایت تلاش و همت خود را بکار گیرند.

به گزارش راک نیوز به نقل از  ایلنا «غلامحمد زارعی» در نشست رسیدگی و ساماندهی مناطق محروم در حوزه بویراحمد و دنا در محل فرمانداری شهرستان بویراحمد گفت: تلاش‌های فراوانی از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای رفع محرومیت از چهره استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه مناطق محروم بویراحمد و دنا انجام شده اما باید پذیرفت که این تلاش‌ها تا نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد.

وی با تقدیر از فعالیت‌های دستگاههای اجرایی، شرکت‌های خدماتی و نهادهای حمایتی در جهت رفع مشکلات مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: بنا بفرمایش امام راحل، «محرومیت زدایی راه و رسم ما است»، شایسته می‌باشد مسوولان این فرمان حکیمانه امام راحل را به منصه ظهور بگذارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و حومه آن افرادی را داریم که به نان شب محتاج هستند و از تامین آن نیز عاجز هستند.

زارعی، مهم‌ترین راهکار برای رفع محرومیت‌ها در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد را ترویج تلاش بسیجی دانست و یادآور شد: با تشریک مساعی باید تلاش کنیم کارهای بزرگی در کمترین زمان ممکن به انجام برسانیم.

وی با تاکیدبراینکه باید با ظرفیت جهادی به صحنه ورود پیدا نمائیم، بیان داشت: تفکر جهادی و بسیجی سبب می‌شود شاهد سرعت بخشی به رفع محرومیت‌ها باشیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: برغم اینکه نهادهای امدادی مانند کمیته امداد و بهزیستی در مناطق محروم تلاش‌های فراوانی از خود نشان داده و می‌دهند اما برای رفع محرومیت‌ها نیاز به عزم جدی و عمومی تری احساس می‌شود.

زارعی از برگزاری نشست‌های مختلف خود با مسوولان کمیته امداد امام (ره) و جمعیت هلال احمر کشور در هفته گذشته خبرداد و یادآور شد: از مسوولان درخواست کرده‌ایم که سفرهایی را از نزدیک با مردم مناطق محروم بویراحمد و دنا داشته باشند.

وی گفت: در بخش اقتصادی باید براساس ظرفیت‌های کنونی اقدام به ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد کرد و از سویی خدمات رسانی را در کمترین زمان ممکن به مناطق محروم بنحو چشمگیری افزایش داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم شورای اسلامی معتقدست با فراهم نمودن فرصت‌های شغلی در بخش کشاورزی می‌توان شاهد فرصت‌های شغلی پایدار در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد بود.



تاریخ انتشار : 11 تیر 1391, 16:48



» اخبار مرتبط:

  • نماینده بویراحمد و دنا در مجلس :امیدواریم پاداش مناطق محروم فرهنگیان بزودی پرداخت شود
  • یاسوج رکورددار بالاترین نرخ بیکاری کشور
  • بویراحمد محروم‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد است!
  • پاداش مناطق محروم فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از زبان مدیرکل
  • علاقمند به حضور در کمیسیون صنایع هستم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟