مشروح اخبار


» علاقمند به حضور در کمیسیون صنایع هستم



غلام محمد زارعی بعداز ظهر یکشنبه در اولین نشست مطبوعاتی خود با رسانه های استان گفت: هم اکنون مذاکراتی بین منتخبین مناطق محروم کشور در حال انجام است تا با آغاز به کار مجلس نهم این فراکسیون تشکیل شود

راک نیوز - غلام محمد زارعی بعداز ظهر یکشنبه در اولین نشست مطبوعاتی خود با رسانه های استان گفت: هم اکنون مذاکراتی بین منتخبین مناطق محروم کشور در حال انجام است تا با آغاز به کار مجلس نهم این فراکسیون تشکیل شود.

وی مهمترین هدف ایجاد این فراکسیون را پیگیری دغدغه های مردم مناطق محروم و توسعه و رشد این مناطق عنوان کرد و گفت: ایجاد این فراکسیون راهکار بسیار خوبی برای احقاق حقوق مردم محروم جامعه است.

زارعی اظهار داشت: ایجاد این فراکسیون امتیاز خوبی برای مناطق توسعه نیافته است تا فاصله خود را با مناطق توسعه یافته کشور کمتر کنند.

وی یکی از مهمترین مشکلات مناطق محروم را کمبود سرمایه گذاری عنوان کرد و بیان داشت: با اجرای اصل 44 قانون اساسی نمی توانیم در حوزه سرمایه گذاری دولتی امیدوار باشیم.

منتخب مردم بویراحمد و دنا افزود: باید مناطق محروم از این قانون مستثنی شوند تا دولت بتواند در این مناطق سرمایه گذاری کند.

زارعی همچنین در خصوص عضویت در کمیسیونهای مجلس نیز گفت: برخی از دوستان کمیسیونهایی را از جمله فرهنگی و آب و کشاورزی پیشنهاد دادند که نپذیرفتم.

وی با بیان اینکه علاقمند به حضور در کمیسیون صنایع هستم، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد از کمترین زیرساختهای صنعتی برخوردار است و این مهمترین دلیل انتخاب این کمیسیون است.

زارعی بااشاره به عنوان شعار سال تصریح کرد: مشکل جامعه ما در عدم توجه به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه گذاری است و امیدوارم امسال با کار و تلاش شاهد تحقق این شعار باشیم.

منتخب مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا همچنین در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس نهم گفت: مهمترین شاخص برای انتخاب هیئت رئیسه مجلس، کارآمدی، ولایتمداری و توانایی برای مدیریت مجلس است.



تاریخ انتشار : 27 فروردین 1391, 22:57



» اخبار مرتبط:

  • پروژه های اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد/امید های مردم حالا فقط خاک میخورند
  • نماینده بویراحمد و دنا در مجلس :امیدواریم پاداش مناطق محروم فرهنگیان بزودی پرداخت شود
  • برخي شهروندان یاسوج به نان شب محتاج هستند
  • سید قدرت الله حسینی:صنعت گچساران در انزوا قراردارد
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد اسیر نگاه شک‌آلود است
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟