مشروح اخبار


» سید قدرت الله حسینی:صنعت گچساران در انزوا قراردارد



نماینده گچساران در مجلس با اشاره به این‌که شهرستان گچساران ۲۵ درصد نفت کشور را تأمین می‌کند، اعلام کرد: عدم سرمایه‌گذاری ،این شهرستان را از بعد صنعت در انزوا قرار داده است..............

به گزارش راک نیوز :نماینده گچساران در مجلس با اشاره به این‌که شهرستان گچساران ۲۵ درصد نفت کشور را تأمین می‌کند، اعلام کرد: عدم سرمایه‌گذاری ،این شهرستان را از بعد صنعت در انزوا قرار داده است.

 وی  با بیان این‌که به شهرک‌های صنعتی در استان‌ها و شهرستان‌های محروم رسیدگی نمی‌شود، گفت: دولت برای پیشرفت شهرک‌های صنعتی به ویژه در شهرستان‌های محروم باید سرمایه‌گذاری کند.

نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم امکان سرمایه‌گذاری در مناطق محروم ، تصریح کرد: ترس از عدم بازدهی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، باعث شده سرمایه گذاران تمایلی به اجرای پروژه‌ها در شهرستان‌های محروم نداشته باشند.

وی همچنین از عدم تمایل شرکت‌های خارجی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های محروم خبر داد و گفت: تنها راه پیشرفت شهرک‌های صنعتی در مناطق محروم سرمایه‌گذاری بخش دولتی است.

حسینی‌پور بیان کرد: شهرستان گچساران که ۲۵ درصد نفت کشور را تأمین می‌کنند واقعا از بعد صنعت در انزوا قرار دارد.

 نماینده مردم گچساران درمجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد: ارائه امتیازات به سرمایه‌گذاران مانند تسهیلات با سود کم یا باز پرداخت وام‌ در مدت طولانی همچنین مافیت از پرداخت مالیات می‌تواند از ورودسرمایه گذاران  بخش خصوصی حمایت کن



تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1391, 17:36



» اخبار مرتبط:

  • پروژه های اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد/امید های مردم حالا فقط خاک میخورند
  • واگذاري 20 درصد سهام پتروشيمي گچساران به بخش خصوصي
  • بزرگواری گفت :پتروشیمی دهدشت 2 درصدپیشرفت فیزیکی دارد
  • رشد 750 درصدی واحدهای صنعتی بعد از انقلاب اسلامی ایران
  • افتتاح 12 طرح صنعتی و معدنی در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟