مشروح اخبار


» افتتاح 12 طرح صنعتی و معدنی در استان کهگیلویه و بویراحمد



 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران 12 طرح صنعتی و معدنی در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش...

  همزمان با آغاز دهه فجر صورت خواهد گرفت:

افتتاح 12 طرح صنعتی و معدنی در استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران 12 طرح صنعتی و معدنی در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش  راک نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده افزود: همزمان با فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر سالجاری ، 12 طرح صنعتی و معدنی با حجم سرمایه گذاری 120 میلیارد ریال، توسط بخش خصوصی به مرحله افتتاح رسیده و آماده بهره‎برداری است. 

دیودیده خاطر نشان کرد: طرح‎های صنعتی و معدنی مذکور شامل سردخانه، ظروف و محصولات پلاستیکی، صنایع غذایی، آب معدنی، دستمال کاغذی، تصفیه روغن، شن و ماسه و تولید سبد میوه  است که در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و لنده به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی گفت: با آغاز به كار اين واحدهاي صنعتي فرصت های شغلی براي 161 نفر در سطح استان فراهم مي گردد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: 5 مورد از این طرح ها در شهرستان بویراحمد، 3 مورد در شهرستان کهگیلویه، 3 مورد در شهرستان گچساران و یک طرح افتتاحی نیز در شهرستان لنده خواهد بود.

داریوش دیودیده بزرگترین طرح افتتاحی در این ایام را سردخانه تعاونی 2301 در شهرستان بویراحمد دانست و گفت: بهره برداری از این طرح بخش عمده ای از مشکلات استان را در زمینه ذخیره سازی لازم مرتفع خواهد نمود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به تسهیل در امور سرمایه گذاری و وجود شرایط مناسب و پتانسیل ها و منابع عظیم و منحصر بفرد کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های صنعتی و معدنی از تمامی سرمایه گذاران توانمند جهت انجام سرمایه گذاری در این استان خفته بر گنج دعوت بعمل آورد.



تاریخ انتشار : 9 بهمن 1392, 10:22



» اخبار مرتبط:

  • افتتاح 5 طرح صنعتی در شهرستان بویراحمد
  • رشد 750 درصدی واحدهای صنعتی بعد از انقلاب اسلامی ایران
  • 5 طرح تولیدی در گچساران افتتاح شد
  • تجلیل از 35 صنعتگر و کسبه خوشنام کهگیلویه و بویراحمدی دریک کارخانه آب معدنی!
  • صادرات 2 هزار تن سلستین به کشور چین
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟