مشروح اخبار


» افتتاح 5 طرح صنعتی در شهرستان بویراحمد



 

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود:

افتتاح 5 طرح صنعتی در شهرستان بویراحمد

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور استاندار استان، معاونین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسؤلین استانی، 5 طرح صنعتی در شهرستان بویراحمد افتتاح گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح سردخانه سه هزار و 500 تنی تعاونی 2301 گفت: همزمان با دهه فجر پیروزی انقلای اسلامی با سرمایه گذاری بالغ بر 75 میلیارد ریال و ایجاد صد فرصت شغلی، 5 طرح صنعتی در شهرستان بویراحمد افتتاح گردید.

داریوش دیودیده با بیان اینکه یکی از نیازهای مهم کهگیلویه و بویراحمد وجود صنایع تبدیلی و سردخانه است افزود: با افتتاح فاز اول سردخانه سه هزار و 500 تنی در شهرک صنعتی فرودگاه بخشی اعظمی از نیاز استان در زمینه نگهداری محصولات باغی، لبنیات و گوشت برطرف خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: سردخانه تعاونی 2301 با سرمایه گذاری بالغ بر 40 میلیارد ریال و ایجاد فرصت شغلی برای پنجاه نفر و در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع بنا شده است.

دیودیده گفت: با توجه به تولیدات متنوع باغی همچون سیب، انگور و گردو و خروج بخش ازیادی از این محصولات به دلیل عدم وجود سردخانه مناسب در استان، افتتاح این طرح صنعتی را امیدوار کننده و نوید بخش دانست.

ایشان خاطر نشان کرد: طرح‎های صنعتی و معدنی مذکور شامل سردخانه، ظروف و محصولات پلاستیکی، صنایع غذایی، آب معدنی و تولید سبد میوه  است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به تسهیل در امور سرمایه گذاری و وجود شرایط مناسب و پتانسیل ها و منابع عظیم و منحصر بفرد کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های صنعتی و معدنی از تمامی سرمایه گذاران توانمند جهت انجام سرمایه گذاری در این استان دعوت بعمل آورد.

 

 

 




تاریخ انتشار : 20 بهمن 1392, 01:47



» اخبار مرتبط:

  • افتتاح 12 طرح صنعتی و معدنی در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • رشد 750 درصدی واحدهای صنعتی بعد از انقلاب اسلامی ایران
  • صادرات 2 هزار تن سلستین به کشور چین
  • تجلیل از 35 صنعتگر و کسبه خوشنام کهگیلویه و بویراحمدی دریک کارخانه آب معدنی!
  • تشکل های صادراتی استان ساماندهی می شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟