مشروح اخبار


» رشد 750 درصدی واحدهای صنعتی بعد از انقلاب اسلامی ایران



 

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

رشد 750 درصدی واحدهای صنعتی بعد از انقلاب اسلامی ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به برکت نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران و پس از انقلاب تعداد واحدهای صنعتی استان از رشدی 750 درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه قبل از انقلاب تنها یک واحد صنعتی در استان وجود داشته است افزود: پس از انقلاب افزون بر  750 واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت داشته است.

دیودیده افزود: میزان سرمایه گذاری صنعتی نیز با جهشی فوق العاده از یکصد و پنجاه میلیون تومان پیش از انقلاب به بیش از 380 میلیارد تومان در سال های پس از انقلاب رسیده است.

وی در ادامه گریزی به فرصت های شغلی ایجاد شده از طریق این واحدها زد و افزود: 140 فرصت شغلی ایجاد شده واحد صنعتی استان پیش از انقلاب با جهشی مطلوب به هشت هزار و ششصد فرصت شغلی پس از انقلاب رسیده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تعداد شهرک ها و نواحی صنعتی استان را 21 مورد عنوان نمود و خاطر نشان کرد: در سال های پیش از انقلاب هیچ گونه شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعالیت نداشته است.

وی بابیان اینکه قبل از انقلاب تاسیسات صنعتی و صنعت به مفهوم واقعی در استان ما جایگاهی نداشته است افزود: تمامی پیشرفت ها و نوآوری ها به وجود آمده در حوزه صنعت و معدن به برکت نظام شکوهمند و انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است و کهگیلویه و بویراحمد آینده درخشانی در زمینه صنعت و معدن خواهد داشت.

داریوش دیودیده افزود: 570 طرح صنعتی و معدنی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد با حجم سرمایه گذاری 12 هزار میلیارد تومان در دست اجراست که برخی از این طرح ها همچمون سیمان مارگون و آجر کهگیلویه از پیشرفت بسیار مطلوبی برخوردار بوده اند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد با فراهم آورن امنیت سرمایه گذاری، زیرساخت های لازم و تسهیل امور صدور جوازهای تاسیس و روند معرفی به بانک ها در جهت پرداخت تسهیلات در کنار حمایت دولت و مشارکت بخش خصوصی توانمند و فراهم کردن زمینه حضور خود مردم استان و سایر سرمایه گذاران داخلی و خارجی به دنبال بهبود و افزایش سرمایه گذاری های صنعتی و معدنی است.

 

 

 

 




تاریخ انتشار : 16 بهمن 1392, 08:29



» اخبار مرتبط:

  • افتتاح 12 طرح صنعتی و معدنی در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح 5 طرح صنعتی در شهرستان بویراحمد
  • گچساران توانایی تبدیل شدن به قطب صنعتی استان را دارد
  • صادرات 2 هزار تن سلستین به کشور چین
  • تجلیل از 35 صنعتگر و کسبه خوشنام کهگیلویه و بویراحمدی دریک کارخانه آب معدنی!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟