مشروح اخبار


» گچساران توانایی تبدیل شدن به قطب صنعتی استان را دارد



معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی چهار بیشه گفت: گچساران توانایی تبدیل شدن به قطب صنعتی استان را دارد.
سید حشمت اله صمیمی دوست با بیان اینکه خوشبختانه شرایط.....

 

معاونت امور صنایع صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود:

گچساران توانایی تبدیل شدن به قطب صنعتی استان را دارد

معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی چهار بیشه گفت: گچساران توانایی تبدیل شدن به قطب صنعتی استان را دارد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، سید حشمت اله صمیمی دوست با بیان اینکه خوشبختانه شرایط مناسب و زیرساخت های لازم جهت سرمایه گذاری در شهرستان گچساران بخصوص شهرک صنعتی چهار بیشه وجود دارد خاطر نشان کرد: واحدهای صنعتی گچساران حرف های زیادی برا گفتن در سطح کشور خواهند داشت.

صمیمی افزود: بهنوش گچساران، روغن بهرخش، آرد مارون، پتروشیمی، ماشین سازی پارس و دیگر واحدهای این شهرستان قابلیت رقابت بسیار در صورت فراهم شدن راه در سطح کشور خواهند داشت.

معاونت امور صنایع صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همت و تلاش سرمایه گذاران طرح های ماشین سازی پارس و روغن کشی بهرخش این واحدهای مهم پس از سال ها به چرخه تولید برگشته اند و همت این گونه افراد شایسته تقدیر و الگوبرداری است چرا که با همه مشکلات و پستی و بلندی ها گامی بلند برداشته اند.

صمیمی از واحدهای آرد مارون، ماشین سازی پارس، روغن کشی و تصفیه روغن بهرخش، لوله و اتصالات برق ساختمان، تولید دستمال کاغذی و برخی دیگر از واحدهای شهرک صنعتی چها بیشه بازدید و پای درد دل و مشکلات این صنعتگران نشست و در محل مشکلات این واحدها از طریق تماس های تلفنی پیگیری نمود.

 وی اظهار داشت: تمامی واحدهای صنعتی استان که معوقات بانکی ندارد اقدامات لازم در جهت دریافت سرمایه در گردش برای این واحدها صورت می گیرد.

صمیمی در ادامه  عمده مشکلات واحدهای شهرستان گچساران را کمبود نقدینگی، معوقات بانکی، تامین مواد اولیه، مشکلات مدیریتی و فقدان تکنولوژی های و فناوری روز اعلام کرد.

ایشان افزود: گچساران به دلیل شرایط خاص میان‌راهی و هم‌جواری با بنادر جنوبی، وجود منابع عظیم نفت و گاز، وجود معادن فراوان و نیروی انسانی کارآمد توانایی تبدیل شدن به قطب توسعه این استان را دارا می‌باشد.
معاونت امور صنایع صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه با همه توان پیگیر حل مشکلات واحدهای صنعتی و شکوفایی صنعت کهگیلویه و بویراحمد هستیم خاطر نشان کرد: صنعتگر واقعی با وجود همه مشکلات پای کار خواهد بود و موانع و مشکلات هرگز مانع ایجاد خلل در کارش نخواهد شد.یوسف تازش سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز افزود: خوشبختانه ارتباط و تعامل نزدیک و بسیار صمیمانه ای طی یکسال اخیر میان صنعتگران استان و مجموعه صنعت و معدن استان ایجاد شده است.تازش خاطر نشان کرد: وجود چنین روابطی خود موجب پیشبرد امور و تسریع در حل مشکلات واحدهای صنعتی استان خواهد شد و در این میان تلاش های حوزه معاونت امور صنایع به پاس فراهم آورن چنین فضا و شرایطی قابل تقدیر است.

 



تاریخ انتشار : 6 بهمن 1392, 06:48



» اخبار مرتبط:

  • رشد 750 درصدی واحدهای صنعتی بعد از انقلاب اسلامی ایران
  • افتتاح 12 طرح صنعتی و معدنی در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • 5 طرح تولیدی در گچساران افتتاح شد
  • افتتاح 5 طرح صنعتی در شهرستان بویراحمد
  • مسئولان استانی صنعت ومعدن کهگیلویه وبویراحمد از مرگ حتمی نجات یافتند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟