مشروح اخبار


» 5 طرح تولیدی در گچساران افتتاح شد



صبح امروز و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پنج‌ طرح تولیدی در گچساران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رضا شریفی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌های تولیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: این پنج واحد تولیدی با اعتباری افزون بر 36 میلیارد و 770 میلیون ریال و ظرفیت تولیدی 35 هزار و 250 تن انواع محصولات شوینده، بهداشتی، نایلکس، روغن‌های خوراکی و صنعتی، آب رادیاتور و دستمال کاغذی در نواحی مختلف صنعتی گچساران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با تشریح وضعیت واحدهای تولیدی ابراز کرد: واحدهای تولیدی عنوان شده شامل واحد تولیدی یاقوت جنوب تولید کننده مواد شوینده، مایع ظرفشویی و دستشویی، واحد تولیدی به‌رخش تولید‌کننده انواع روغن موتور و روغن صنعتی در ناحیه صنعتی چهاربیشه و تعاونی «5515 ‌» تولیدکننده انواع دستمال کاغذی و دستمال دستشویی در شهرک صنعتی چهاربیشه است.

شریفی ادامه داد: واحدهای تولیدی روستای آب‌شیرین تولیدکننده دستمال کاغذی و واحد تولیدی «1128» در شهرک صنعتی امامزاده جعفر(ع) تولیدکننده انواع نایلکس نیز از دیگر واحدهای بهره‌برداری شده امروز به مناسبت دهه فجر به شمار می‌رود.

 

شریفی با بیان این‌که این طرح‌های تولیدی به صورت مستقیم برای 57 نفر ایجاد اشتغال می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم با توسعه بخش صنعت در گچساران، روند ایجاد اشتغال و کارآفرینی سرعت گرفته تا در آینده نزدیک شاهد کاهش جمعیت بیکاری در این شهرستان باشیم.




تاریخ انتشار : 17 بهمن 1392, 11:13



» اخبار مرتبط:

  • افتتاح 12 طرح صنعتی و معدنی در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداري از اولين كارخانه آجر سازي كهگيلويه و بويراحمد
  • گچساران توانایی تبدیل شدن به قطب صنعتی استان را دارد
  • افتتاح 5 طرح صنعتی در شهرستان بویراحمد
  • رشد 750 درصدی واحدهای صنعتی بعد از انقلاب اسلامی ایران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟