مشروح اخبار


» تا هفته دولت آب شرب دیشموک وارد شبکه شهری شود.



 سید ناصر رضایی ظهر امروز در نشست شورای اداری بخش دیشموک اظهار داشت: برای تکمیل پروژه‌های نوسازی مدارس در سال جاری 4 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است که 70 درصد پروژه‌ها تکمیل و تا مهرماه قابل استفاده است....

 

به گزارش  راک نیوز به نقل از فارس در دهدشت، سید ناصر رضایی ظهر امروز در نشست شورای اداری بخش دیشموک اظهار داشت: برای تکمیل پروژه‌های نوسازی مدارس در سال جاری 4 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است که 70 درصد پروژه‌ها تکمیل و تا مهرماه قابل استفاده است.

فرماندار کهگیلویه از افتتاح نمایندگی ورزش و جوانان تا هفته دولت در این بخش خبر داد و اضافه کرد: نهاد نماز جمعه تا مردادماه در این شهر آغاز به کار خواهد کرد.

رضایی از افزایش شش برابری ردیف‌های بودجه فرهنگی دیشموک خبر داد و ابراز داشت: این کار برای رفع آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

این مسئول ارشد اجرایی در شهرستان کهگیلویه اطلاع‌رسانی صحیح را مهم‌ترین مؤلفه در حفظ دستاوردهای انقلاب دانست و بیان کرد: کارهای اجرایی و زیرساخت‌های اجرا شده در دیشموک قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست و روند رو به رشدی داشته است.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در مورد کارهایی که انجام می‌گیرد، اضافه کرد: باید اقدامات و کارهایی که انجام می‌شود به مردم گفته شود تا مردم در جریان خدمات دولت قرار بگیرند و با دولت همراه شوند.

رضایی محرومیت‌زدایی و توسعه مناطق محروم را مهم‌ترین وظیفه دولت دانست و اظهار داشت: به رغم خدمات زیادی که در بخش‌های دیشموک و چاروسا انجام گرفته ولی عمق محرومیت هنوز زیاد است.

فرماندار کهگیلویه ضعف فنی و مالی برخی پیمانکاران و معارضات اجتماعی را از مهم‌ترین مشکلات پروژه‌های عمرانی عنوان و ابراز امیدواری کرد که شورای فنی استان در زمینه انتخاب پیمانکار قوی جدیت و حساسیت بیشتری داشته باشند.

رضایی در زمینه رفع مشکل آب آشامیدنی شهر دیشموک نیز قول مساعدت داد که تا هفته دولت آب شرب دیشموک وارد شبکه شهری شود.



تاریخ انتشار : 6 تیر 1391, 17:46



» اخبار مرتبط:

  • کاهش 150 کیلومتری فاصله دیشموک به اهواز
  • دفتر پست بخش دیشموک افتتاح می‌شود
  • روز "روبان "و "قیچی " در کهگیلویه/78 پروژه شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ‌زنی شد
  • روند فرسایشی برخی پروژه‌های عمرانی کهگیلویه
  • بزرگواری:خواستار گازرسانی به چاروسا، دیشموک و منطقه دشمن زیاری شد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود