مشروح اخبار


» روند فرسایشی برخی پروژه‌های عمرانی کهگیلویه



وی رایزنی و تعامل دهیاران و اعضای شورای شهرها و روستاها را با مردم در زمینه پروژه‌های عمرانی راهگشا دانست و تصریح کرد: قطعا دهیاران و اعضای شوراها خواهند توانست با تعامل و همدلی مسیر انجام طرح‌های عمرانی را هموارتر کنند...

  به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، سید ناصر رضایی  در جلسه رفع معارضات اراضی اطراف سد شهید دلنسب کوه‌برد اظهار داشت: معارضات اجتماعی در پروژه‌های عمرانی از عوامل اصلی رکود در اجرا و ناتمام ماندن پروژه‌ها است.

فرماندار کهگیلویه به روند فرسایشی برخی از پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و ابراز داشت: این مسئله به هیچ وجه قابل قبول نیست و در این میان مردم و دولت متضرر می‌شوند.

این مسئول ارشد اجرایی در شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه برخی از معارضات به وجود آمده در اثر خواست‌های غیر قانونی و غیر منطقی است، بیان داشت: دستگاه‌ها نباید به سمتی حرکت کنند که برخی سودجویان هنگام اجرای پروژه‌ها کیسه پهن کنند و در عین حال باید کاری کنیم که مردم حداقل متضرر نشوند.

رضایی عدم اطلاع‌رسانی کافی قبل از اجرای پروژه‌ها را عامل اصلی ایجاد معارضات در پروژه‌های عمرانی عنوان کرد و بیان داشت: کارفرمایان قبل از شروع به کار پروژه‌های عمرانی مردم را از مراحل اجرا و فواید اجرای طرح‌ها آگاه کنند.

وی رایزنی و تعامل دهیاران و اعضای شورای شهرها و روستاها را با مردم در زمینه پروژه‌های عمرانی راهگشا دانست و تصریح کرد: قطعا دهیاران و اعضای شوراها خواهند توانست با تعامل و همدلی مسیر انجام طرح‌های عمرانی را هموارتر کنند.

فرماندار کهگیلویه همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی را عامل تسریع در روند عمران و آبادانی هر منطقه عنوان کرد و عدم تعامل با مردم و نبود برنامه‌های مدون و کارشناسی شده قبل از اجرای طرح‌ها را باعث رکود پروژه‌ها دانست.

وی افزود: برای رفع معارضات اجتماعی و نظارت بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی کمیته‌ای در فرمانداری تشکیل شده که سعی در رفع سریع معارضات و نظارت دقیق بر پرو



تاریخ انتشار : 4 تیر 1391, 10:24



» اخبار مرتبط:

  • 63 پروژه عمرانی در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • تا هفته دولت آب شرب دیشموک وارد شبکه شهری شود.
  • دهدشت شهری با طراحی زیبا و منحصر بفرد است
  • گلایه های تاجگردون /تاخیر در پروژه ها وکاهلی در نظارت
  • 5 دهیاری جدید در کهگیلویه صاحب خانه میشوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟