مشروح اخبار


» دهدشت شهری با طراحی زیبا و منحصر بفرد است



وی با تقدیر از شهرداری دهدشت به جهت طرح‌هایی که در اصلاح تقاطع‌ها و اصلاح هندسی معابر انجام داده‌اند، عنوان کرد: این اقدامات باعث کاهش بار ترافیکی و ساماندهی عبور و مرور در سطح شهر دهدشت خواهد شد.

ابراهیم جعفری در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری دهدشت اظهار داشت: اجرای اصول فنی، صرفه‌جویی و نظارت دقیق بر پروژه‌های عمرانی شهرداری باید در همه حال در نظر گرفته شوند.

فرماندار کهگیلویه، اجرای اصولی پروژه‌های عمرانی را راهی برای جلوگیری از هدر رفت هزینه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اهمیتی که پروژه‌های عمرانی شهرداری برای افزایش رفاه حال شهروندان دارند، می‌طلبد که این پروژه‌ها بر اساس اولویت و زمان‌بندی خاص خود به پیش روند.

وی در ادامه با اشاره به محدود بودن بودجه شهرداری عنوان کرد: توسعه زیربنایی شهر دهدشت مستلزم اجرای طرح‌های زیادی است که لازمه آن تأمین منابع مالی و برخورداری از بودجه‌های بیشتر است.

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: امیدواریم که با همکاری مسئولان استانی و تأمین منابع مالی لازم، نسبت به عملیاتی کردن این طرح‌ها و تسریع در پروژه‌های نیمه تمام اقدامات مؤثری صورت گیرد تا شهروندان دهدشتی بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

جعفری مهم‌ترین طرح‌های در دست احداث شهرداری دهدشت را ساماندهی ورودی‌های شهر از سمت چرام، سوق و طولیان عنوان کرد و ادامه داد: پارک ولایت و بلاد شاپور در صورت تکمیل می‌توانند خیلی از کمبودهای شهر دهدشت را در مورد کمبود فضای سبز جبران کنند.

وی با تقدیر از شهرداری دهدشت به جهت طرح‌هایی که در اصلاح تقاطع‌ها و اصلاح هندسی معابر انجام داده‌اند، عنوان کرد: این اقدامات باعث کاهش بار ترافیکی و ساماندهی عبور و مرور در سطح شهر دهدشت خواهد شد.

جعفری شهر دهدشت را شهری با طراحی زیبا و منحصر به فرد عنوان کرد و ادامه داد: قطعاً با اقداماتی که شهرداری دهدشت در دست اجرا دارد بسیاری از مشکلات پیش روی شهروندان برطرف می‌شود.فارس



تاریخ انتشار : 28 آذر 1391, 08:42



» اخبار مرتبط:

  • 63 پروژه عمرانی در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • دهدشت فقیرترین شهر کهگیلویه و بویراحمد در سرانه فضای سبز است
  • روز "روبان "و "قیچی " در کهگیلویه/78 پروژه شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ‌زنی شد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه محور پاتاوه دهدشت
  • روند فرسایشی برخی پروژه‌های عمرانی کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟