مشروح اخبار


» دهدشت فقیرترین شهر کهگیلویه و بویراحمد در سرانه فضای سبز است



جواد تخشا عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح بخشی از عملکرد شهرداری دهدشت در مدت اخیر پرداخت.

وی با اشاره به مشکلات مالی و بدهی‌های کلان شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی اظهار داشت: به رغم مشکلات موجود و نیز قطع سهمیه نفت مناطق نفت‌خیز در تزریق بودجه عمرانی شهرداری، از زمان تصدی مدیریت شهری دهدشت تاکنون از...


شهردار دهدشت گفت: دهدشت فقیرترین شهر کهگیلویه و بویراحمد در سرانه فضای سبز است.
به گزارش راک نیوز ؛ جواد تخشا عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح بخشی از عملکرد شهرداری دهدشت در مدت اخیر پرداخت.

وی با اشاره به مشکلات مالی و بدهی‌های کلان شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی اظهار داشت: به رغم مشکلات موجود و نیز قطع سهمیه نفت مناطق نفت‌خیز در تزریق بودجه عمرانی شهرداری، از زمان تصدی مدیریت شهری دهدشت تاکنون از هیچ تلاشی برای خدمت به شهروندان فروگذار نکرده‌ و آهنگ رشد و توسعه پایدار شهری شتاب بیشتری خواهد گرفت.

شهردار دهدشت، تلاش برای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و بسط عدالت اجتماعی را از اهداف شهرداری دهدشت برشمرد و خاطرنشان کرد: از طریق توزیع امکانات و خدمات در همه نقاط شهر، در این راستا گام برخواهیم داشت.

تخشا، کمبود پارکینگ عمومی در سطح شهر را از مهمترین مشکلات ترافیکی دهدشت عنوان و تصریح کرد: با توجه به افزایش خودروها و معضل ترافیک احداث پارکینگ شماره 2 امری ضروری به نظر می‌رسید که محقق شد.

شهردار دهدشت با بیان اینکه وجود تنها یک پارکینگ جوابگوی ظرفیت خودروها در این شهر نبود، افزود: در راستای روان‌سازی ترافیک، پارکینگی با ظرفیت 50 خودرو در محوطه چهار راه سینما و خیابان‌های منتهی به آن راه‌اندازی شده است.

این مسئول، نصب سرعت‌کاه در خیابان‌ها و حذف سرعت‌گیرهای غیر مجاز را از دیگر اقدامات شهرداری در مدت اخیر برشمرد و افزود: نصب سرعت‌کاه در شش خیابان اصلی دهدشت هزینه‌ای بالغ بر 120 میلیون ریال در بر داشته است.

وی، عدم تعادل فضایی و پراکنش فضای سبز را از دیگر مشکلات مبلمان شهری دهدشت عنوان و تصریح کرد: متأسفانه این معضل در حدی است که در یک پهنه از شهر بیش از پنج پارک محله وجود دارد و این در حالی‌ست که در پهنه‌‌ای با تراکم انبوه جمعیتی و مسکونی بالا فاقد یک یک پارک محله‌ای هستیم.

به گفته تخشا، دهدشت کمترین فقیرترین سرانه فضای سبز در کهگیلویه و بویراحمد را دارد و هنوز به چهار متر مربع نمی‌رسد؛ البته شهرداری اقدام به تعبیه سیستم قطره‌ای و بارانی برای فضای سبز نموده و روش سنتی و نشتی آب‌دهی را قطع خواهد کرد.



تاریخ انتشار : 27 بهمن 1392, 21:16



» اخبار مرتبط:

  • تخفیف 30 درصدی عوارض ساختمانی شهرداری دهدشت
  • دهدشت شهری با طراحی زیبا و منحصر بفرد است
  • اولین اقدام شایسته شهردار دهدشت
  • دکترتخشا ،شهرداردهدشت معارفه شد+تصاویر
  • اعضای سازمان همیاری شهرداریهای کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟