مشروح اخبار


» تعطیلی چند روزه در تهران!!



راک نیوز :علی سعیدلو در حاشیه مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی علمی پیرامون جنبش عدم تعهد در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه ریزیهای انجام شده در مورد ساخت و ساز سالن اجلاس عدم تعهد در تهران گفت: برنامه ریزی‌هایی از قبل صورت گرفته بود و با توجه به بودجه‌ای که به موقع رسید کار ساخت این ساختمان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ساخت سالن جلسات و وی. آی. پی سالن اجلاس عدم تعهد در دست وزارت راه و شهرسازی است گفت: نسبت به برنامه‌ای که از قبل پیش بینی کرده‌ایم تاکنون مشکلی بوجود نیامده و از برنامه عقب نیستیم.

معاون امور بین الملل رئیس جمهور در خصوص احتمال تعطیلی شهر تهران به دلیل برگزاری اجلاس سران عدم تعهد گفت: طبق روالی که در سایر کشور‌ها هم در زمان برگزاری کنفرانس‌های بین المللی وجود دارد در کشور ما نیز احتمالا تعطیلات چند روزه‌ای خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از آنجایی که اجلاس سران عدم تعهد در شهریورماه بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود و عده زیادی از مردم به سفر می‌روند مشکل چندانی در مورد تعطیلات وجود ندارد.

سعیدلو همچنین خاطرنشان کرد: اجلاس کار‌شناسان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد ۵ و ۶ شهریورماه، اجلاس وزاری خارجه ۷ و ۸ شهریورماه و اجلاس سران عدم تعهد ۹ و ۱۰ شهریور برگزار می‌شود.



تاریخ انتشار : 28 تیر 1391, 23:39



» اخبار مرتبط:

  • درآمد گردشگری ایران از هر میهمان اجلاس 'عدم تعهد'
  • اعلام آمادگی "کمیسیون اصل 90" برای پیگیری فروش "خودروهای مگان" اجلاس سران به نور چشمی‌ها"
  • لازم باشد مجلس هزينه اجلاس تهران را بررسي مي‌کند
  • واکنش سوریه به سخنان مرسی در تهران
  • بازار سکه وارز کی از حالت هیجانی خارج میشود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟