مشروح اخبار


» یک کهگیلویه ای رئیس سازمان امور مالیاتی کشور شد+عکس



وی پیش ازاین در سمت های اجرایی معاونت وزیر امور اقتصادی و دارایی،معاونت وزیرتعاون،عضو هیات مدیره بانک سپه، رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان، مدیر کل در مجموعه وزارت کشور، وزارت جهاد سازندگی و سازمان ثبت احوال کشور، کارشناس نخست وزیری، عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری، بازرگانی و تولیدی بخش دولتی رادرکارنامه کاری خود دارد.

مراسم معارفه رییس جدید سازمان امور مالیاتی کشور قرار است در تاریخ ۲۲ آذرماه و در روز یکشنبه هفته آینده در وزارت اقتصاد و دارایی با حضور وزیر اقتصاد برگزار می شود.


سید کامل تقوی نژاد بعد از دو سال و دو ماه سکانداری بانک سپه قرار است در سمت ریاست کل سازمان امور مالیاتی کشور به فعالیت خود ادامه دهد.

تقوی نژاد که خود از بطن وزارت اقتصاد و معاونت این وزارتخانه در دولت اصلاحات برخاسته است و در دو سال گذشته تحولات بنیادی در بانک سپه ایجاد نمود و این بانک نیمه ورشکسته را به یک بانک پیشرو مبدل نمود این بار راه جدیدی را پیش گرفته است.

به گزارش راک نیوز ، وزیر اقتصاد در این انتخاب خود نشان داده است دولت برنامه تحول جدی در نظام مالیاتی کشور دارد و مسئولیت سنگینی تقوی نژاد عهده دار می شود که به سرنوشت تغییر فاز رویه اقتصادی کشور گره خورده است. گزارش های رسیده از سازمان مالیاتی نشانگر استقبال زیاد بدنه این سازمان مهم اقتصادی است.

مراسم معارفه رییس جدید سازمان امور مالیاتی کشور قرار است در تاریخ ۲۲ آذرماه و در روز یکشنبه هفته آینده در وزارت اقتصاد و دارایی با حضور وزیر اقتصاد برگزار می شود.

سید کامل تقوی نژاد متولد سال ۱۳۴۳ است و دارای مدرک لیسانس برنامه ریزی اجتماعی وفوق لیسانس مدیریت سیستم ها می باشد.

تقوی نژاد پیش ازاین در سمت های اجرایی معاونت وزیر امور اقتصادی و دارایی،معاونت وزیرتعاون،عضو هیات مدیره بانک سپه، رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان، مدیر کل در مجموعه وزارت کشور، وزارت جهاد سازندگی و سازمان ثبت احوال کشور، کارشناس نخست وزیری، عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری، بازرگانی و تولیدی بخش دولتی ومدیریت عاملی بانک سپه فعالیت کرده است. تقوی نژاد همچنین در انتخابات مجلس از حوزه تهران کاندیدا بود که صد و هفتاد هزار رای کسب نمود.

وی در در مجامع و شوراها زیر عضویت داشته است:

  • عضو کمیسیونهای شورای اقتصاد، شورایعالی صادرات، شورایعالی اشتغال، شورایعالی اصناف، اجتماعی دولت و انفورماتیک بانکها.
  • عضو شورایعالی بانکها و شورایعالی تامین اجتماعی.
  • عضو ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی دولت.
  • عضو کمیته های عدالت اجتماعی و توانمندسازی، بخش خصوصی وتعاونی برنامه چهارم.
  • دبیر شورای برنامه ریزی برنامه سوم توسعه استان گیلان.



تاریخ انتشار : 16 آذر 1394, 23:15



» اخبار مرتبط:

  • معارفه رئیس کل جدید گمرک آغار شد
  • ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی شد
  • مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد
  • تحسین وزیر اقتصاد از عملکرد این مدیر ملی کهگیلویه ای + (عکس)
  • مدیرعامل دولت تدبیر در بانک تجارت منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟