مشروح اخبار


» "به زودی در مناطق خان احمد، سرآبننیز، لیشتر و ماهور باشت طرح آبخیزداری اجراء میشود"



فرهام جلیلی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران گفت: امسال 9 میلیارد ریال اعتبار به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران جهت حفظ و نگهداری و احیای منابع طبیعی اختصاص داده شده است. که تاکنون...


 "به زودی در مناطق خان احمد، سرآبننیز، لیشتر و ماهور باشت طرح آبخیزداری اجراء میشود"

به گزارش راک نیوز ازگچساران، فرهام جلیلی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران گفت: امسال 9 میلیارد ریال اعتبار به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران جهت حفظ و نگهداری و احیای منابع طبیعی اختصاص داده شده است. که تاکنون 47 درصد آن معادل 4 میلیارد و سیصد میلیون ریال آن جذب شده است. رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران در ادامه گفت: اعتبار اختصاص داده شده ی امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

وی گفت: در حال حاضر 420 هزار هکتار جنگل و مرتع در شهرستان گچساران وجود دارد که از این میزان 115 هزار هکتار جنگل و 305 هزار هکتار مرتع است.فرهام جلیلی در ادامه اظهار داشت: 4 طرح آبخیزداری(سیل بند) با اعتباری بالغ بر4 میلیارد ریال به زودی در مناطق خان احمد، سرآبننیز، لیشتر و ماهور باشت اجراء میشود.

وی خاطر نشان کرد: به زودی مرحله ی مناقصه ی این 4 طرح انجام می گیرد. جلیلی ابراز کرد: برای حفاظت از جنگل‌ها و مراتع و منابع طبیعی نیاز به همکاری و مشارکت مردم داریم و انتظار می‌رود که مردم شهرستان با ما در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.جلیلی در پایان یادآور شد: شهرستان گچساران دارای منابع طبیعی و جنگل‌ها و مراتع بسیار وسیعی می باشد.

گزارش:(زینب محمدی)

 



تاریخ انتشار : 24 آذر 1394, 09:18



» اخبار مرتبط:

  • هشداررئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران:کوچ عشایر گچساران تا قبل از 15 آبان ممنوع است
  • دستگیری ۲۰ زمین‌خوار در گچساران
  • رئیس جدید منابع طبیعی گچساران معرفی شد
  • منطقه حفاظت شده کوه دیل گچساران طعمه حریق شد
  • "آب برمکن " هم آتش گرفت !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟