مشروح اخبار


» احمدی نژاد در جلسه محرمانه طیف مشاورانش: من انقلاب را از دست سکولارها نجات دادم



این‌ها در سال ۸۴ اصلی ترین رقبای من بودند. اقای باهنر در سفر تبلیغی به سفر کرمان من را به باد فحش و ناسزا گرفت که با بودن آقای لاریجانی چطور جسارت می‌کنی و نامزد


یک سایت اصولگرا از قول احمدی‌نژاد نوشت: من انقلاب را از دست خاتمی و سکولار‌ها نجات دادم. مشایی کسالت شدید دارد و برای همیشه از دنیای سیاست کنار فته است. البته از اول هم روحیه سیاسی کاری نداشت.

مثلث آنلاین نوشت: در حالی که محمود احمدی‌نژاد همچنان ترجیح می‌دهد مقابل رسانه‌ها سکوت پیشه کند اما بعضا نقل‌هایی از او در فضای رسانه‌ای و سیاسی مطرح می‌شود که در صورت درستی می‌تواند حاکی از نوع نگاه او به فضای سیاست داخلی ایران باشد. اما به تازگی نقلی قولی تازه از رییس جمهور سابق ایران شنیده شده است.

در جلسه محرمانه طیف مشاوران احمدی‌نژاد که با حضور ۳۰ نفر از مدعیون در ساختمان ولنجک در تهران برگزار شد؛ محمود احمدی‌نژاد با حمایت همه جانبه از اسفندیار رحیم مشایی گفته است که مشایی هر کس باشد دوست و رفیق من است. من او را از سال ۶۳ می‌شناسم. به من می‌گویند که چرا با او دوست هستی و با ما دوست نیستی؟ خب او به دل می‌نشیند و شما به دل من نمی‌نشینید. عده‌ای می‌گویند که مشایی احمدی‌نژاد را از ما جدا کرد. مگر شما با ما بودید که کسی شما را از ما جدا کند. این‌ها در سال ۸۴ اصلی ترین رقبای من بودند. اقای باهنر در سفر تبلیغی به سفر کرمان من را به باد فحش و ناسزا گرفت که با بودن آقای لاریجانی چطور جسارت می‌کنی و نامزد انتخابات می‌شوی. اما همین آقایان لاریجانی، باهنر، توکلی و غیره وقتی من سال ۸۴ رئیس جمهور شدم آمدند و من چاره‌ای نداشتم و چون افراد دیگری در جبهه انقلاب نبودند بخشی از امورات را برعهده آن‌ها سپردم. من به این‌ها خدمت کرده و دوباره آن‌ها را به مسئولیت برگرداندم و انقلاب را از دست خاتمی و سکولار‌ها نجات دادم. البته مشایی کسالت شدید دارد و برای همیشه از دنیای سیاست کنار فته است. البته از اول هم روحیه سیاسی کاری نداشت.



تاریخ انتشار : 26 آذر 1394, 14:49



» اخبار مرتبط:

  • تکذیب خبر حضور رهبری در منزل احمدی‌ نژاد
  • اولین سخنرانی احمدی نژاد پس از ریاست جمهوری
  • استقبال جهانگیری از طرح شکایت آقای احمدی‌نژاد
  • دلیل سکوت اصولگرایان در برابر احمدی نژاد
  • دیدار احمدی نژاد با سید حسن خمینی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟