مشروح اخبار


» تاجگردون تأکید کرد: ضرورت برگزاری جشنواره فیلم زنده‌یاد حسین پناهی در کهگیلویه و بویراحمد



نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برگزاری جشنواره فیلم زنده‌یاد حسین پناهی در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و گفت: باید برای چنین شخصیت‌های ملی و هنرمندان بزرگ سنگ تمام گذاشت.

 


نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برگزاری جشنواره فیلم زنده‌یاد حسین پناهی در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و گفت: باید برای چنین شخصیت‌های ملی و هنرمندان بزرگ سنگ تمام گذاشت.

به گزارش راک نیوز از گچساران ، شامگاه سه‌شنبه و با حضور هنرمندان و مسئولان و تعدادی از هنرمندان برجسته سینمای کشور، جشن تجلیل از هنرمندان شهرستان‌های گچساران و باشت برگزار شد.

در این آیین که غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند از هنرمندان شاخص این دو شهرستان تجلیل به عمل آمد.

غلامرضا تاجگردون در این آیین با بیان اینکه هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در بیشتر رشته‌های هنری در سطح کشور افرادی شناخته شده محسوب می‌شوند، اظهار کرد: هنر در کهگیلویه و بویراحمد در بین مردم و هنرمندان جایگاه و قداست بالایی دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با برشمردن اوصاف هنرمندان این استان تصریح کرد: برای به فعل درآوردن همه ظرفیت‌ها و استعدادهای هنرمندان استان لازم است که مسئولان استان حمایت بیشتری از آن‌ها داشته باشند.

وی از هنرمندان شهرستا‌های گچساران و باشت به عنوان هنرمندانی شاخص یاد کرد و گفت: در این دو شهرستان زمینه شکوفایی استعدادها باید فراهم شود و همه به دنبال توسعه زیرساخت‌های لازم برای فعالیت هر چه بیشتر هنرمندان باشیم.

رئیس کمیسیون بودجه مجلس از برگزاری برنامه‌های تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر در سطح این دو شهرستان سخن به میان آورد و افزود: جشنواره‌های خوبی تاکنون برگزار شده که باید چنین برنامه‌هایی تداوم داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از هنرمندان شاخص این استان مرحوم زنده‌یاد حسین پناهی بود که حق بزرگی بر گردن جامعه هنری استان و معرفی هنرمندان هم استانی به جامعه هنری کشور دارد.

تاجگردون ادامه داد: به همین مناسبت و به دلیل همه زحماتی که این هنرمند بزرگ و فقید برای استان متحمل شد، لازم است تا جشنواره فیلم حسین پناهی را در کهگیلویه و بویراحمد برگزار کنیم.

وی افزود: در سایر استان‌های کشور نیز رسم بر این است که از هنرمندان خود به بهترین نحو ممکن تجلیل می‌کنند و اکنون برای تجلیل از خدمات هنرمند بزرگ هم استانی ضرورت برگزاری چنین جشنواره‌ای احساس می‌شود.

 



تاریخ انتشار : 9 دی 1394, 04:15



» اخبار مرتبط:

  • درخشش هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی درهفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت
  • برگزاری همایش بزرگداشت حسین پناهی در کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خبرداد:یادمان حسین پناهی برگزارمیشود+زمان ومحل برگزاری
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن روز خبرنگار در یاسوج خبر داد
  • برگزاری یادمان حسین پناهی در مهر ماه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟