مشروح اخبار


» کسی تا حالا ساحل بوشهر را اینگونه ندیده بود!+عکس



می گویند سال ها قبل، یک سیاست مدار انگلیسی بوشهر را دریایی ترین شهر جهان توصیف کرده بود به این معنی که وقتی از دور در کشتی به آن می نگری چنین به نظر می رسد که تا نیمه در آب قرار دارد و کرانه ای تشخیص داده نمی شود.

به گزارش راک نیوز ازبوشهر،  اگرچه  غروب های دل نشین خورشید یا همان به اصلاح پسین بندر برای جنوبی ها حال وهوای خاصی دارداما،بی شک قدم زدن در زیر بار ان ملایم زمستانی در کنار ساحل این شهر بندری میتواند یکی از زیبایی های خاص ومنحصربفرد دراین بندرباسابقه باشد.

تصویری در اختیار راک نیوز قرار گرفته که به گفته ارسال کننده آن مربوط به بارندگی شب گذشته 10 دی ماه در ساحل شهر بوشهر میباشد.

این تصویر بنوعی شبیه به یک تصویر کارت پستالی میباشد ،که میتواند برای مدت مدیدی بعنوان نمادی از زیبایی شب های بارانی بوشهر برای همگان لذت تماشاکردن داشته باشد.

 

کسی تا حالا ساحل بوشهر را اینگونه ندیده بود!+عکس

استان بوشهر از استان‌های جنوبی ایران است که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد. این استان از شمال به استان خوزستان و قسمتی از کهگیلویه و بویراحمد، از جنوب به خلیج فارس و قسمتی از استان هرمزگان، از شرق به استان فارس و از غرب به خلیج فارس محدود است. استان بوشهر با خلیج فارس بیش از 600 کیلومتر مرز دریایی دارد و از اهمیت راهبردی و اقتصادی برخوردار است. اواخر پاییز، زمستان و اوایل بهار بهترین زمان برای سفر به بوشهر است.

ارسال کننده عکس: لیلا حاجیان




تاریخ انتشار : 11 دی 1394, 16:02



» اخبار مرتبط:

  • حادثه برای شناور تحقیقاتی در ساحل بندر بوشهر
  • تاجیک رفت، محمدی‌زاده آمد/طوفان تغییرات به ساحل بوشهررسید
  • مهم ترین هتل های بندرعباس وبوشهر +آدرس
  • سرباز 20 ساله در ساحل ریشهر بوشهرجان داد
  • لاشه‌نهنگ ۱۳متری در سواحل عسلویه + عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟