مشروح اخبار


» تصادفات جاده ای و رشد 15 درصدی



با توجه به سرعت حضور نیروها در صحنه و عملکرد مطلوب آنان در این بازه زمانی، هیچ مورد فوتی در هنگام حضور نیروهای مرکز اورژانس و یا حین انتقال بیمار وجود نداشته است، که نشاندهنده کاهش 100 درصدی این نوع از تلفات، در مقایسه با سال گذشته است.....

راک نیوز :مدیرکل مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش 15 درصدی تصادفات نسبت به سال گذشته در این استان گفت: از ابتدای سال جاری تعداد مجروحان سوانح جاده ای 26درصد و موارد منجر به فوت نیز 15 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ضیاء رسولی بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران افزود: در همین مدت، یک هزار و 87 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

وی بیان کرد: امدادگران مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، در سه ماهه نخست سال جاری 9هزار و 207 ماموریت انجام دادند.

رسولی اظهار داشت: در این ماموریتها هشت هزار و 179 بیمار به مراکز درمانی انتقال داده شد که از این تعداد، یک هزار و 91 نفر مجروحان حوادث ترافیکی بودند.

مدیر کل مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بیان داشت: 22 نفر نیز به علت شدت تصادف، قبل از رسیدن نیروهای این مرکز در محل حادثه جان باختند.

رسولی افزود: با توجه به سرعت حضور نیروها در صحنه و عملکرد مطلوب آنان در این بازه زمانی، هیچ مورد فوتی در هنگام حضور نیروهای مرکز اورژانس و یا حین انتقال بیمار وجود نداشته است، که نشاندهنده کاهش 100 درصدی این نوع از تلفات، در مقایسه با سال گذشته است.

وی عنوان کرد: امدادگران مرکز اورژانس استان همچنین در سه ماهه نخست سال، به 305 بیمار قلبی، 182 بیمار تنفسی و 396 بیمار مسمومیت رسیدگی کردند.



تاریخ انتشار : 31 تیر 1391, 02:16



» اخبار مرتبط:

  • تولد هفتمین نوزاد در آمبولانس‌های 115 کهگیلویه و بویراحمد
  • 10کشته و زخمی در دوحادثه ترافیکی در کهگیلویه و بویراحمد
  • راننده در آتش پراید سوخت
  • حضور به موقع اورژانس جان مادر و نوزاد کهگیلویه ای را نجات داد
  • 8 کشته و زخمی در تصادفات دیروز دشتستان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟