مشروح اخبار


» جمع آوری بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک های مردمی در شهرستان گچساران



قباد قربانی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران گفت: طی نه ماه گذشته سال جاری واحد مشارکت های مردمی این نهاد بیش از 8 میلیارد و500میلیون ریال از طریق کمک های مردمی جمع آوری نموده است.


 

جمع آوری بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک های مردمی در شهرستان گچساران

قباد قربانی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران گفت: طی نه ماه گذشته سال جاری واحد مشارکت های مردمی این نهاد بیش از 8 میلیارد و500میلیون ریال از طریق کمک های مردمی جمع آوری نموده است.

به گزارش راک نیوز -- قباد قربانی گفت: کمیته امداد در راستای حل مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت و جمع آوری کمک های مردمی در این راستا، اقدام به اجرای طرح های مشارکتی مختلفی می نماید.

قربانی اظهار داشت: در همین راستا در نه ماه گذشته سال جاری بیش از هشت میلیارد و 875 میلیون ریال از مردم خیر و نیکوکار شهرستان جمع آوری شده است.

وی همچنین افزود: از این مبلغ 2میلیارد و 703 میلیون و 520 هزار ریال از طریق وجوهات شرعی و امانی ، یک میلیارد و 421 میلیون ریال از طریق مراکز نیکوکاری و مابقی از طریق صندوق های صدقات دریافت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران تصریح کرد: مبالغ جمع آوری شده کمک های مردمی در بین ایتام و نیازمندان برابر دستورالعملهای جاری پرداخت می شوند.

قربانی با اشاره به اینکه کمک های مردمی نشان از توجه ویژه مردم نیکوکار شهرستان و شرکت در طرح های مشارکتی کمیته امداد است، گفت: کمیته امداد امانتدار نذورات مردمی است و کمک های مردم را در سریع ترین زمان به دست نیازمندان واقعی می رساند. (گزارش : زینب محمدی)

 



تاریخ انتشار : 20 دی 1394, 17:50



» اخبار مرتبط:

  • قربانی درگفتگوبا راک نیوز: جمع آوری بیش از 3 میلیارد ریال کمک های مردمی در کمیته امداد شهرستان گچساران
  • “جمع‌آوری صدقات یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد”
  • "پرداخت 540 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد شهرستان گچساران
  • کمک 2میلیارد ریالی مردم نیکوکار شهرستان کهگیلویه در جشن عاطفه ها
  • “ارائه ی خدمات فرهنگی و ارتقاء تحصیلی دانش آموزان مهمترین برنامه ی کمیته ی امداد"
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟