مشروح اخبار


» محبوبه رضایی خبرداد:برگزاری نمایشگاه کانون فرهنگی بانوان گچساران در بهمن‌ ماه



مسئول کمیته بانوان شورای اسلامی دوگنبدان تصریح کرد: جشنواره «بانوی شهر من» به همت شورای شهر و همکاری و تعامل شهرداری دوگنبدان با هدف شناساندن ابعاد مختلف زندگی زن گچسارانی و ایجاد ارتباط منسجم با جامعه هنرمند و به‌کارگیری استعدادها و تجربیات نخبگان عکاسی در گچساران تشکیل شده است.

 


مسئول کمیته بانوان شورای اسلامی دوگنبدان گفت: کمیته بانوان شورای شهر دوگنبدان به مناسبت گرامیداشت هفته زن و روز مادر، طی فراخوانی اقدام به برگزاری جشنواره عکس با مضمون «بانوی شهر من» کرده است.

رضایی افزود: اختتامیه جشنواره عکس بانوی شهر من همزمان با افتتاحیه نمایشگاه کانون فرهنگی بانوان در بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

محبوبه رضایی تصریح کرد: جشنواره «بانوی شهر من» به همت شورای شهر و همکاری و تعامل شهرداری دوگنبدان با هدف شناساندن ابعاد مختلف زندگی زن گچسارانی و ایجاد ارتباط منسجم با جامعه هنرمند و به‌کارگیری استعدادها و تجربیات نخبگان عکاسی در گچساران تشکیل شده است.

مسئول کمیته بانوان شورای اسلامی دوگنبدان یادآور شد: در این جشنواره عکس افزون بر 300 عکس به معرض نمایش گذاشته شد که در پایان 25 نفر به بخش نمایشگاه راه یافتند و 5 نفر به‌عنوان نفرات برگزیده اعلام شدند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش آزاد برگزار شده بود، خاطرنشان کرد: داوری این جشنواره بر اساس انتخاب بهترین سوژه‌ها بوده که در این راستا از مشارکت همه عکاسان آماتور و حرفه‌ای استقبال و با داوری داوران مطرح نفرات برگزیده انتخاب شدند.

رضایی خاطرنشان کرد: به برگزیدگان نهایی جشنواره جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد و آثار عکاسان برتر در نمایشگاهی به همین منظور در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش راک نیوز ازگچساران ، مسئول کمیته بانوان شورای اسلامی شهر دوگنبدان در پایان با بیان اینکه اسامی برگزیدگان در روز افتتاح نمایشگاه اعلام می‌شود، گفت: محورهای جشنواره عکس « بانوی شهر من »در خصوص حضور و نقش زن در اجتماع و موقعیت‌های مختلف اجتماعی، زن در خانواده، معضلات زنان در جامعه، زنان سالمند و زن روستایی تعریف شده بود.

گزارش:زینب محمدی

 



تاریخ انتشار : 30 دی 1394, 11:09



» اخبار مرتبط:

  • عضوشورای شهر خبرداد:راه‌اندازی کانون فرهنگی اجتماعی بانوان شوای شهر دوگنبدان
  • نمایشگاه آثار تجسمی جشنواره بین المللی فجر درگچساران
  • گچسارانی‌ها برگزیده تئاتر فجر شد
  • رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر گچساران :"برگزاری دوره های آموزشی توانمند سازی ویژه بانوان گچسارانی"
  • معرفی 8 اثر برگزیده جشنواره آیینی رضوی در دهدشت+ اسامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟