مشروح اخبار


» گچسارانی‌ها برگزیده تئاتر فجر شد



مسئول گروه نمایشی تئاتر سفیر فجر گچساران از برگزیده شدن نمایشنامه «کابوس زنی در خواب» کاری از این گروه نمایشی در جشنواره بین‌المللی فجر خبر داد.


مسئول گروه نمایشی تئاتر سفیر فجر گچساران از برگزیده شدن نمایشنامه «کابوس زنی در خواب» کاری از این گروه نمایشی در جشنواره بین‌المللی فجر خبر داد.

به گزارش راک نیوز  ازگچساران ؛مسئول گروه نمایشی سفیر گچساران از برگزیده شدن نمایشنامه «کابوس زنی در خواب» از گروه نمایشی سفیر در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد و گفت: این اثر به نویسندگی اینجانب و کارگردانی مسلم نارکی در جمع 12 اثر برگزیده جشنواره تئاتر بین‌المللی فجر قرار گرفته است.

نارکی با بیان این‌که کابوس زنی در خواب به داستان کابوس دیدن زنی در خواب پرداخته است، عنوان کرد: این نمایش با مضمونی سنتی و آیینی به زندگی انسان‌های بردبار و پایدار در برابر سختی‌ها و مشکلات پرداخته است.

 وی در پایان با اشاره به تاریخچه تشکیل گروه نمایشی سفیر گچساران یادآور شد: این گروه از سال 72 کار هنری خود را آغاز و در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با نمایش «پرخاش‌های زنی که مادر بود» به عنوان یکی از گروه‌های نمایشی برتر کشور معرفی شد.فارس



تاریخ انتشار : 20 دی 1393, 07:22



» اخبار مرتبط:

  • درخشش هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی درهفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت
  • آخرين خبرها از جشنواره بين المللي تئاتر فجر
  • مسکن و بیمه از مشکلات اصلی هنرمندان گچساران
  • برترین های بیست و پنجمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور در یاسوج معرفی شدند.
  • بیست و پنجمین جشنواره تئاتر در یاسوج برگزار می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟