مشروح اخبار


» وضعیت بحرانی نبود آب آشامیدنی در قلعه رئیسی همچنان ادامه دارد



به دلیل سوخته شدن پمپ منبع آب شهر قلعه رئیسی مدت دو شبانه‌روز است مردم قلعه رئیسی از نبود آب آشامیدنی رنج می‌برند.


به گزارش راک نیوز از چاروسا سید حسن آرمند؛

 اولویت مهم و اصلی که باید مورد توجه قرار گیرد، تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است که در سطح روستاها به عهده آب فاضلاب روستایی و در سطح شهرها به عهده آب و فاضلاب شهری است.

عصر سه‌شنبه‌ به دلیل سوخته شدن پمپ آب شهری شهر آب آشامیدنی این شهر قطع و مردم با دبه جهت مصرف خود از روستاهای اطراف استفاده می‌کردند.

از صبح پنج‌شنبه نبود آب در سطح شهر به اندازه بحرانی شده بود که تلفن تمام مسئولین این شهر به صدا در آمد و فشارها همچنان بر روی آب و فاضلاب شهری و کارکنان این اداره زیادتر شد.

تلاش شبانه‌روزی کارکنان و پرسنل این اداره به همراه مدیر شهرستان کهگیلویه تاکنون جواب نداد و مردم از وضعیت به وجود آمده نگران هستند.

حضور و کمک‌های امام جمعه و اعضای شورای شهر قلعه رئیسی با پرسنل آب و فاضلاب شهری در جهت نصب و راه‌اندازی پمپ منبع از حاشیه‌های این خبر بود.

مردم قلعه رئیسی هم‌اکنون جهت مصرف و آشامیدنی تنها از آب معدنی استفاده می‌کنند که قیمت آب معدنی هم در چند روز گذشته به دلیل مصرف زیاد کمیاب و به قیمت دو برابر فروخته می‌شود.

شیروان کریمی در این اظهار داشت: بیش از 3 شبانه‌روز است که مردم 5هزار نفری قلعه رئیسی از آب آشامیدنی سالم استفاده نمی‌کنند و بیشتر مسئولین در سطح منطقه در خواب به سر می‌برند و حتی یکبار پرس‌وجوی این مشکل نکردند.

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی تاکید کرد: این مشکل لحظه به لحظه فشار را بر مسئولین به خصوص مسئولین سطح منطقه بیشتر می‌کند که امیدواریم آب فاضلاب نسبت به مشکل پیش آمده اقدامات بیشتری انجام دهد.

وی با تقدیر از رئیس آب فاضلاب شهری کهگیلویه و پرسنل این نهاد افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل آب فاضلاب شهری ولی متاسفانه همچنان مشکل پیش آمده برقرار است که امیدواریم مسئولین آب فاضلاب شهری استان با اعزام نیروی فنی دیگر نسبت به این مشکل چاره‌اندیشی کنند.

نادر صفاری هم اذعان داشت: به دلیل قطع و وصل مکرر برق شهری قلعه رئیسی و رعد برقی که در چند روز گذشته به اثر بارندگی رخ داد متاسفانه پمپ برقی منبع آب قلعه رئیسی سوخته شد.

رئیس آب و فاضلاب شهری شهرستان کهگیلویه یادآور شد: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران در این اداره پمپ نصب شده و در مرحله آزمایش است که امیدواریم تا صبح جمعه نسبت به رفع کامل این مشکل اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه چنین مشکلی در تمام شهرهای استان بسیار عادی است خاطرنشان کرد: مردم جهت رفع چنین مشکلاتی باید از قبل منبع ذخیره آب داشته باشند تا در مواقع ضروری از آن استفاده کرد.

 



تاریخ انتشار : 2 بهمن 1394, 10:49



» اخبار مرتبط:

  • مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است
  • رئیس اداره آب و فاضلاب شهر باشت منصوب شد
  • مشکل برق ورزشگاه قلعه رئیسی برطرف شود
  • علت ضبط نکردن خطبه های نماز جمعه "قلعه رئیسی" !
  • بخشدارچاروسا: مدیرکل ورزش، مشکل ورزشگاه قلعه رئیسی را حل کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟