مشروح اخبار


» واکنش فرمانده انتظامی گچساران به قتل دو دختر توسط یک پسر درگچساران/بشدت برخوردمیکنیم



علی‌کرم بازیان فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر صحت خبر قتل دو دختر گچسارانی به وسیله اسلحه گرم، اظهار کرد: قتل دو دختر نوجوان گچسارانی توسط یک پسر با اسلحه گرم....


علی‌کرم بازیان فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر صحت خبر قتل دو دختر گچسارانی به وسیله اسلحه گرم، اظهار کرد: قتل دو دختر نوجوان گچسارانی توسط یک پسر با اسلحه گرم شایعه‌ای بی‌اساس است.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از دوگنبدان، وی افزود: در شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر این رویداد منتشر شده که بر اساس آن پسری دو دختر نوجوان را با اسلحه گرم به قتل رسانده و قبل از آن نیز به آنها تجاوز کرده است که این خبر صحت ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: بر اساس این شایعه سه نفر نیز زخمی و به بیمارستان شهید رجایی گچساران انتقال داده شده‌اند که چنین مسئله‌ای وجود نداشته است.

بازیان بیان کرد: متأسفانه بعضی افراد نیز با دریافت این خبرهای کذب بدون اطلاع از اصل ماجرا اقدام به انتشار آن از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌کنند که این مسئله سبب تشویش اذعان عمومی و امنیت روانی جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه با شایعه‌سازان اینگونه اخبار کذب و مسئله‌ساز برخورد جدی می‌شود، گفت: نیروی انتظامی گچساران با توجه به اهمیت امنیت روانی جامعه و برقراری نظم و امنیت با افراد متخلف در فضای مجازی به ویژه شایعه‌پردازان به شدت برخورد می‌کند.

 



تاریخ انتشار : 3 بهمن 1394, 08:17



» اخبار مرتبط:

  • فرماندارگچساران خبرداد: با هرگونه شایعه‌سازی برخورد قاطع صورت می‌گیرد.
  • تکذیب بازداشت فرمانده سابق نیروی انتظامی
  • افزایش 450 درصدی کشف سرقت در گچساران
  • رضایت 77 درصدی مردم شهرستان گچساران از عملکرد مرکز 110
  • کودک 2 ساله توسط دستگاه برداشت ذرت بلعیده شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟