مشروح اخبار


» افزایش 450 درصدی کشف سرقت در گچساران



علی‌کرم بازیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات گچساران با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی این شهرستان در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: گچساران به دلیل موقعیت جغرافیایی، مذهبی و فرهنگی، از جمله شهرستان‌های گردش‌پذیر کهگیلویه و بویراحمد است


علی‌کرم بازیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات گچساران با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی این شهرستان در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: گچساران به دلیل موقعیت جغرافیایی، مذهبی و فرهنگی، از جمله شهرستان‌های گردش‌پذیر کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ وی با بیان اینکه در طول ایام نوروز مسافران زیادی در این شهرستان سکونت و از این شهرستان به استان‌های مجاور تردد داشتند، ابراز داشت: مأموران نیروی انتظامی گچساران با اکیپ‌های ثابت و سیار، امنیت مطلوبی را در طول ایام نوروز در این شهرستان برقرار کردند.

بازیان با اشاره به گزارشی از فعالیت‌های نیروی انتظامی گچساران از 28 اسفند 92 تا 15 فروردین 93 یادآور شد: در طول ایام نوروز به نسبت مدت مشابه سال گذشته 34 درصد کاهش سرقت را در این شهرستان شاهد بودیم.

کاهش 100 درصدی جرائم خشن در گچساران

فرمانده نیروی انتظامی گچساران با اشاره به آمار افزایش 450 درصدی کشف سرقت در این شهرستان افزود: در زمینه جرائم خشن نیز 100 درصد کاهش آمار بوده است.

بازیان تصریح کرد: با تلاش مأموران نیروی انتظامی در زمینه کشف مواد مخدر 222 درصد افزایش و در تعداد کل دستگیرشدگان در این زمینه 32 درصد افزایش داشته‌ایم.

وی با بیان این‌که در سال‌های اخیر فرهنگ‌سازی مطلوبی در زمینه کاهش نزاع‌های فردی و دسته‌جمعی صورت گرفته است، ادامه داد: در طول ایام نوروز نزاع فردی 29 درصد و نزاع دسته جمعی نیز 67 درصد کاهش یافته است.

بازیان با اشاره به تلاش نیروی انتظامی در زمینه برخورد با رانندگان متخلف ابراز داشت: در طول ایام نوروز تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری در این شهرستان سه درصد کاهش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران همکاری رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر مردم برای رعایت قوانین و مقررات را امری لازم و مؤثر عنوان کرد و همکاری و تعامل هر چه بیشتر رسانه‌های گچساران در این زمینه را خواستار شد.

بازیان برقراری امنیت مطلوب در جامعه را از اهداف مهم و پیش روی نیروی انتظامی دانست و یادآور شد: نیروی انتظامی گچساران در ایام نوروز با 21 اکیپ امنیت مطلوبی را در نقاط مختلف این شهرستان برای شهروندان، مسافران و گردشگران برقرار کرد



تاریخ انتشار : 19 فروردین 1393, 14:39



» اخبار مرتبط:

  • افزایش 68 درصدی دستگیری سارقان در گچساران
  • نجات مسافر نوروزی غرق شده توسط پلیس کنگان
  • پس از گروگاتگیری ،شرور مسلح در گچساران به دام پلیس افتاد
  • سرهنگ "بیعت‌اصل "فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تودیع شد
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟