مشروح اخبار


» غدیری همه را مایوس کرد/شهرداری یاسوج برای لیگ برتر بسته نشده



وضعیت آشفته‌ای در زمینه قیمت بازیکنان در سطح لیگ دسته اول فوتبال کشور وجود دارد و اکنون این رده از لیگ از نظر قیمت‌ها و دستمزدها تفاوت آنچنانی با لیگ برتر ندارد.سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج عنوان کرد: بسیاری از تیم‌های ثروتمند لیگ دسته اول فوتبال کشور همچون شهرداری تبریز فقط بازیکنان لیگ برتری را جذب کردند و همه هدف آن‌ها با این کار صعود به لیگ برتر بوده است...

راک نیوز : جمشید غدیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: وضعیت آشفته‌ای در زمینه قیمت بازیکنان در سطح لیگ دسته اول فوتبال کشور وجود دارد و اکنون این رده از لیگ از نظر قیمت‌ها و دستمزدها تفاوت آنچنانی با لیگ برتر ندارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج عنوان کرد: بسیاری از تیم‌های ثروتمند لیگ دسته اول فوتبال کشور همچون شهرداری تبریز فقط بازیکنان لیگ برتری را جذب کردند و همه هدف آن‌ها با این کار صعود به لیگ برتر بوده است.

غدیری گفت: البته خدا را شکر می‌کنیم که مسئولان تیم فوتبال شهرداری خیلی شفاف و بدون پنهان‌کاری برنامه‌های خود را اعلام کردند و اکنون بودجه این تیم مشخص است و بر اساس آن تیم را خواهیم بست.

وی گفت: با بودجه یک‌میلیارد و 100 میلیون تومانی شهرداری نتوانستیم بازیکن بزرگی جذب کنیم و مردم نیز خودشان بهتر از همه می‌دانند که بضاعت شهرداری یاسوج از این بیشتر نیست.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: هنوز نتوانسته‌ایم بازیکن مطرح کشوری جذب کنیم چرا که آن‌ها بیش از 100 میلیون تومان برای یک فصل می‌خواهند و ما نیز قادر به پرداخت چنین ارقامی نیستیم.

غدیری افزود: درصدد جذب بازیکنانی همچون حسین حجازی‌پور و محمد نوازی بودیم که رقم‌های بالایی را درخواست کردند و این از توان باشگاه ما خارج بود.

وی تصریح کرد: با این حال تعداد چهار بازیکن از شیراز جذب کردیم و بازیکنان فصل گذشته نیز با ما ظرف چند روز آینده قرارداد خواهند بست.

این سرمربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور عنوان کرد: مردم ما را درک خواهند کرد و ما نیز همه توان خود را به کار خواهیم گرفت تا در لیگ دسته اول نماینده شایسته‌ای برای این استان در سطح فوتبال کشور باشیم.

غدیری متذکر شد: این به معنای ناامیدی ما برای جنگیدن با سایر تیم‌ها نیست ولی واقعیت‌ها را باید قبل از شروع فصل به مردم و هواداران گفت تا در ادامه کسی به لاپوشانی و دروغ‌گویی متهم نشود.



تاریخ انتشار : 2 مرداد 1391, 00:44



» اخبار مرتبط:

  • کاروالیو و حسین حجازی‌پور در راه شهرداری یاسوج
  • سرمربی‌ اسبق فجرشهیدسپاسی،هدایت تیم فوتبال شهرداری یاسوج رابرعهده گرفت
  • شهرداری یاسوج باخت ،غدیری اخراج شد
  • غیرت سنجی یا زور سنجی /شهرداری یاسوج-پرسپولیس تهران
  • مبلغ قرارداد «جواد زرینچه» با شهرداری یاسوج اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟