مشروح اخبار


» اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد پیوندی باجريان انحرافي ندارند



حسيني گفت: اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد مرزبندی مشخصی با جریان‌های ناسالم داخلی داشته و پیوندی با جریان انحرافی ندارند.

 


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هر کس که در درون مجموعه اصولگرایی به‌عنوان دلسوز قرار دارد برای ایجاد اتحاد در این جریان لحظه شماری می‌کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مجمع نمایندگان اصولگرای این استان نیز به‌عنوان یکی از خالص‌ترین مجموعه‌های اصولگرایی در مجلس شورای اسلامی از هرگونه اتحاد و انسجام بیشتر در مجموعه اصولگرایی کشور استقبال می‌کند.

حسینی در ادامه گفت: مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی از بدو شکل‌گیری فتنه 88 جزو نخستین مجموعه‌هایی در کشور بود که علیه این جریان ضد انقلابی موضع‌گیری کرد و این مجموعه در هر محفل و جمع مردمی نسبت به این فتنه به روشنگری روی آورد.

وی گفت: به جرات می‌توان گفت که هیچ مجمع نمایندگانی در سطح کشور به اندازه نمایندگان این استان علیه جریان فتنه روشنگری نکرد که ما این کار را از افتخارات دوران فعالیت سیاسی خود از بدو شکل‌گیری انقلاب تاکنون می‌دانیم.

این نماینده عضو جبهه پایداری با بیان اینکه برخی دوست ندارند وحدت حداکثری در میان جریان اصولگرا ایجاد شود، ابراز داشت: منافع عده‌ای در این است که جریان اصولگرا در کشور حاکم نباشد که البته نظر مردم به غیر از این است.

حسینی بیان داشت: جبهه متحد و جبهه پایداری و بزرگان آنها از جمله حضرات آیات مصباح، مهدوی‌کنی و یزدی شاکله اصلی جریان اصولگرایی در کشور هستند.

وی گفت: هر دو مجموعه در برابر فتنه و انحراف مواضع روشنی داشته اما، عده‌ای سعی دارند با ایجاد اختلاف در میان آنها آتش بیار معرکه بوده و از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

حسینی با ذکر اینکه اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در برابر همه ناخالصی‌ها مواضع روشنی داشته‌اند، تاکید کرد: همه اصولگرایان این استان به خصوص مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد جریان انحرافی را به مانند جریان فتنه خطری برای نظام می‌دانند و مرز آن‌ها با این جریان مشخص است.



تاریخ انتشار : 16 دی 1390, 10:12



» اخبار مرتبط:

  • همایش جبهه متحد اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • رقابت در انتخابات آینده درون جریان اصولگرایی است
  • با شناختی که از آقای خاتمی دارم او بی‌گدار به آب نمی‌زند و عاقلانه فکر خواهد کرد.
  • اكو انيان هم تکذیب كرد. حضور در "توحید و عدالت"
  • مدیریت آینده کشور با اصولگرایان خواهد بود
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟