مشروح اخبار


» عبدالرضا مرادی نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درممسنی ورستم:باید کاخ لیدوما احیا گردد/قول میدهم بعد از موفقیت شاهد طایفه گرایی در ممسنی و رستم نخواهید بود/باید ازموده ها را به مجلس فرستاد



نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی از برنامه های من است و در صورتیکه به مجلس روم آنرا پیگیری خواهم کرد. در این زمینه ممسنی و رستم پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به منطقه ویژه اقتصادی دارد. بنا دارم با حمایت شما مردم پس از پیروزی بحث منطقه ویژه و یا منطقه ازاد تجاری_ صنعتی را عنوان کنم.


عبدالرضا مرادی بعنوان سومین و آخرین سخنران انتخاباتی ممسنی در استادیوم شهید لشکری روز 2 اسفندماه 94،به سخنرانی پرداخت. سخنرانی های انتخاباتی نامزدها همراه با شعار هوادارن و حامیان آنها همراه است.

عبدالرضا مرادی در جایگاه سخنرانی قرار گرفت. حامیان مرادی با در دست داشتن نوشته ها و پرچم هایی وی را با شعار همراهی می کردند.

به گزارش راک نیوز از ممسنی ،نماینده هشتمین دوره انتخابات درممسنی و رستم گفت: معتقدیم مردم باید در اداره کشور نقش داشته باشند و خود اداره کشور را به دست گیرند که با شرکت در انتخابات و برگزاری انتخابات این مهم انجام می گیرد. مجلس از ارکان تصمیم گیری نظام است. مجلس نرم افزار فکری ملت عظیم ایران است.

 

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مجلس شورای اسلامی باید برای رفاه و آسایش مردم حرکت کند و آنچه که ملت اراده می کند و خواست مردم است را انجام دهد. مجلس باید به گونه ای رفتار کند که مردم به نمایندگانشان افتخار کنند. مجلس عرصه پرشکوه تدبیر نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی با اشاره به ضرورت از بین بردن فساد اقتصادی در کشور تاکید کرد: مجلس باید با وضع قوانین محکمی راه سوء استفاده مفسدین اقتصادی را ببندد. موظف به نظارت بر عملکرد دولت هستیم و نحوه اجرای صحیح قانون را پیگیری می کنیم. مجلس باید زمینه ساز کار برای دولت باشد. اگر قوانین موردنیاز کشور تصویب شود شاهد ناملایماتی نخواهیم بود.

 

مرادی در ادامه اظهار کرد: اختلاس ناشی از عدم وجود قوانین جامع است. نماینده باید از بطن مردم باشد و درد مردم را بشناسد تا بتواند موثر عمل کند در امر قانون گذاری. مردم از نماینده توقع دارند برای پیگیری مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند. شهرستان ممسنی در بعضی از شاخص ها بسیار عقب است و مردم توقع پیگیری دارند.

 

نماینده سابق ممسنی و رستم در مجلس گفت: در دوره هشتم مجلس از نظر شاخص توسعه از رتبه 17 به رتبه 14 رسیده بودیم. در آن دوره پروژه های متعددی خصوصا در روستاها اجرا می شد که متاسفانه بسیاری از آن پروژه ها الان خوابیده است و باید دوباره برای راه اندازی مجدد آنها کاری کرد. در دوران مجلس هشتم قریب به 400 پروژه عمرانی در ممسنی و رستم فعال بود، ولی الان....

 

وی تشریح کرد: جاده میشان به گناوه در زمان بنده دارای ردیف ملی بود و اعتباراتش در نظرگرفته بود. جاده دالین به نوراباد در زمان بنده ردیف ملی گرفت. جاده نوراباد مشایخ،خانه زنیان علی رغم داشتن ردیف ملی متوقف شد. برای باند دوم بابا میدان به گچساران و یاسوچ ردیف ملی گرفت. علاوه برکارهای معطل مانده و تعطیل شده پروژهای راه اهن گذرنده از ممسنی و رستم باید پیگیری شود.

 

مرادی گفت: نماینده منفعل نمی تواند نماینده خوبی برای مردم ممسنی و رستم باشد. نماینده باید توانایی دفاع از حق مردم را داشته باشد. شهرستان ممسنی در بعضی از شاخص ها بسیار عقب است و مردم توقع پیگیری دارند.

 

مرادی خواستار پیگیری اتصال راه آهن خوزستان به فارس شد و گفت باید با جدیت این موضوع پیگیری شود.

 

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی از برنامه های من است و در صورتیکه به مجلس روم آنرا پیگیری خواهم کرد. در این زمینه ممسنی و رستم پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به منطقه ویژه اقتصادی دارد. بنا دارم با حمایت شما مردم پس از پیروزی بحث منطقه ویژه و یا منطقه ازاد تجاری_ صنعتی را عنوان کنم.

 

در ادامه مرادی گفت: بحث اشتغال برای ممسنی و رستم حیاتی بوده و یکی از دغدغه های مهم مردم است. مطالعات یک طرح صنعتی بزرگ را در دستور کار دارم و آن هم ایجاد مجتمع صنعتی ذوب آهن است. عبور 4 خط لوله گاز از ممسنی شرایط خوبی را برای ایجاد ذوب اهن فراهم کرده است. شهرستان ممسنی بهترین نقطه برای احداث یک کارخانه ذوب اهن بزرگ است، برازجان دارای معدن سنگ اهن میباشد، این صنعت قریب به سه هزار شغل برای مردم ایجاد میکند.

 

عبدالرضا مرادی بیان داشت: باید به مسئله گردشگری شهرستان توجه ویژه داشت. معتقدم باید کاخ لیدوما احیا گردد تا از آن برای بحث گردشگردی استفاده شود. شهرستان ممسنی و رستم از نظر تاریخی به 7500 سال قبل برمیگردد.

 

نکته ای مهم برای جوانان روستایی و شهری ممسنی و رستم این است که دارای پتانسیل های ورزشی بالا و امکانات پایین هستیم. باید در مناطق پرجمعیت ورزشگاه و سالن های ورزشی احداث گردد.

 

این نامزد انتخاباتی خاطرنشان کرد: پدیده شوم طایفه گرایی باعث افت شاخص های فرهنگی. اجتماعی در سطح استان هستند و دارای شاخص 23 استان هستیم. طوایف ممسنی مانند پنج پر یک پرنده هستند. قول میدهم بعد از موفقیت شاهد طایفه گرایی در ممسنی و رستم نخواهید بود. از حامیانم خواستارم با عوامل اجرایی انتخابات نهایت همکاری را داشته باشید.

 

مرادی گفت: باید نسبت به ایجاد سدهای معیشتی کوچک در خصوص نگهداری سیلاب ها حساس بود و در این خصوص پیگیری خواهیم کرد. آب بخیز داری در هر دو شهرستان باید به نحو صحیح اجرا شود.

 

این نماینده سابق مردم ممسنی و رستم بیان داشت: باید ازموده ها را به مجلس فرستاد.



تاریخ انتشار : 3 اسفند 1394, 09:41



» اخبار مرتبط:

  • بهره برداری تبلیغاتی نماینده ممسنی و رستم از گرمسیری شدن تعرفه برق+تصویر
  • عبدالرضامرادی نماینده نورابادوممسنی تاییدصلاحیت شد
  • فرمانده پیشین نیروی انتظامی شهرستان ممسنی:طایفه گرایی در شهرستان های ممسنی و رستم ریشه بسیاری از مشکلات و ‏معضلات این دوشهرستان است
  • لحظه به لحظه با انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم +اسامی
  • نماینده مردم ممسنی:استانی شدن انتخابات سبب رسیدگی بهتر به حوزه‌های انتخابی می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    • احمد ارجمند

    • 3 اسفند 1394 17:58
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    درود بر مرادی بحق که فرمایشاتت روح شهید عبدالله مرادی را زنده کرد- واقعا نماینده 4 سال گذشته هیچ فعالیتی را برای ممسنی نکرد او فکر می کرد با حضور در تلویزیون و مباحث دروغین هسته ای را بلغور کند مردم دور بعدی به او رای می دهند نه خیر آقا مردم ممسنی و رستم فهیم هستند و تو حق نداری به فهم مردم اهانت کنی- احسنت مرادی-احمد ارچمند فهلیانی دنبال احیای لیدومایی که مسنی و رستم را نجات خواهد داد
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟