مشروح اخبار


» خبرویژه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای مسافران نوروزی: اقامت مسافران نوروزی در مدارس با ثبت‌نام الکترونیکی



مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال نیز به مانند سال‌های قبل در همه مناطق 13گانه استان مدارس ما آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارند.

زارع‌پور افزود: در نوروز 94 پذیرایی خوبی از مهمانان نوروزی در مدارس استان داشتیم و سعی بر این است که در سال 95

 


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تسهیل در اقامت مسافران نوروزی این استان در مدارس با ثبت‌نام الکترونیکی خبر داد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، هادی زارع‌پور امروز با بیان این که یکی از کارهای خوب آموزش و پرورش در سال‌های اخیر اسکان مهمانان نوروزی بوده است، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های گردشگرپذیر در همه ایام سال و فصل‌های مختلف از جمله بهار و تابستان است.

وی ادامه داد: استان به راستی منطقه چهار فصل نام گرفته و به همین جهت مقصد گردشگری و مسافرت بخش زیادی از هموطنان به خصوص در ایام بهار و تعطیلات عید نوروز است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال نیز به مانند سال‌های قبل در همه مناطق 13گانه استان مدارس ما آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارند.

زارع‌پور افزود: در نوروز 94 پذیرایی خوبی از مهمانان نوروزی در مدارس استان داشتیم و سعی بر این است که در سال 95 و تعطیلات سال جدید با رفع مشکلات گذشته و برطرف کردن نقاط ضعف، خدمات‌دهی بهتری به مهمانان نوروزی داشته باشیم.

وی به تعداد 12 پایگاه‌ راهنمایی مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: همکاران برای بهترین استقبال از مسافران و مهمانان نوروزی توجیه شده‌اند.

این مسئول افزود: یکی از کارهای خوبی که برای تسهیل در اقامت مسافران و گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده ثبت‌نام اینترنتی برای اقامت است که مسافران و مهمانان می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان به آدرسkb.medu.ir راهنمایی لازم را دریافت کنند.



تاریخ انتشار : 16 اسفند 1394, 14:08



» اخبار مرتبط:

  • خبرویژه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای مسافران نوروزی: اقامت مسافران نوروزی در مدارس با ثبت‌نام الکترونیکی
  • تسهیلات ویژه برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • نشانی ستادهای اسکان نوروزی کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد
  • افزایش 40درصدی اسکان مسافران نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • پیک نوروزی ۹۴ در برخی مدارس آمد!+تصویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟