مشروح اخبار


» فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد درنشست خبری با اهالی رسانه:تدابیر ناجا برای چهارشنبه آخر سال / کشف 12 هزار عدد مواد محترقه در کهگیلویه و بویراحمد



فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از تدابیر نیروی انتظامی برای جلوگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 12 هزار عدد مواد محترقه و آتش‌زا در استان کشف شد.


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از تدابیر نیروی انتظامی برای جلوگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 12 هزار عدد مواد محترقه و آتش‌زا در استان کشف شد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ،سردار غلام‌عباس غلام‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به تدابیر نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برای حوادث چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت مردم و مقابله با هرگونه ناهنجاری و ایجاد مزاحمت در چهارشنبه آخر سال برنامه‌هایی تدارک دیده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم رعایت قوانین و مقررات توسط مردم تأکید کرد و اظهار داشت: چنانچه خودرویی در شب چهارشنبه سوری به دلیل ایجاد مزاحمت و سر و صدا و یا حرکات نمایشی قصد بر هم زدن آرامش مردم را داشته باشد توقیف و تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ نگهداری می‌شود.

وی بیان کرد: متاسفانه هر ساله شاهد اتفاقات ناخوشایندی در چهارشنبه آخر سال برای مردم هستیم که باید مراقب باشیم که در آستانه سال جدید شادی مردم به عزا تبدیل نشود.

این مسئول از کشف بیش از 12 هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش‌زا از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد و گفت: در همین خصوص 14 نفر دستگیر شدند.

غلام‌زاده با اشاره به اینکه شعار نوروز 95 پلیس و مردم، نظم و قانون‌مداری و نشاط بهاری است، عنوان کرد: طرح نوروزی نیروی انتظامی در دو حوزه پلیس راه در راستای ساماندهی و روان‌سازی ترافیک از 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه دارد و طرح حوزه انتظامی و امنیتی از 27 اسفند سال جاری تا 14 فروردین سال آینده انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از استقرار 30 ایستگاه انتظامی در تعطیلات نوروزی سال 95 خبر داد و افزود: اهداف اصلی اجرای طرح نوروزی نیروی انتظامی پیشگیری از وقوع جرم و تأمین امنیت مردم، مسافران و گردشگران در جاده‌های ارتباطی و مکان‌های گردشگری است.

وی خاطر نشان کرد: گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی نیروی انتظامی برای تأمین امنیت مردم و مسافران در ایام نوروز فعال است.

 



تاریخ انتشار : 25 اسفند 1394, 00:27



» اخبار مرتبط:

  • حضورشبانه روزی پلیس کهگیلویه و بویراحمد با653گشت در ‌نوروز ۹۴
  • فرمانده انتظامی استان :رشد20 درصدی کشف مواد مخدردرکهگیلویه وبویراحمد
  • افزایش 450 درصدی کشف سرقت در گچساران
  • تازه ترین جزئیات حادثه درگیری منطقه نقاره‌خانه و مجروح شدن سرباز نیروی انتظامی/تاکنون فردی در این حادثه کشته نشده / متهم از اتاق عمل خارج شده
  • تلاش موثر نیروی انتظامی گچساران درکاهش 28 درصدی سرقت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود