مشروح اخبار


» آمادگي پليس گچساران در انتظام بخشي ترافيكي و انتظامي روزهاي پاياني سال و تعطيلات نوروز



فرماندهي انتظامي شهرستان گچساران گفت: برنامه ريزي و آمادگي لازم پليس براي انتظام بخشي ترافيكي و انتظامي روزهاي پاياني سال و تعطيلات نوروز 95 اجرايي شده است.

سرهنگ" علی کرم بازیان " در گفت و گو با خبرنگار راک نیوز افزود:


آمادگي پليس گچساران در انتظام بخشي ترافيكي و انتظامي روزهاي پاياني سال و تعطيلات نوروز

فرماندهي انتظامي شهرستان گچساران گفت: برنامه ريزي و آمادگي لازم پليس براي انتظام بخشي ترافيكي و انتظامي روزهاي پاياني سال و تعطيلات نوروز 95 اجرايي شده است.

سرهنگ" علی کرم بازیان " در گفت و گو با خبرنگار راک نیوز افزود: با توجه به اينکه در ايام پاياني سال و آستانه فرا رسيدن سال جديد قرار داريم پليس این شهرستان ، تدابير و اقدامات لازم را در خصوص تامين آسايش و آرامش هموطنان اتخاذ كرده است.

وي با اشاره به استفاده از تمام ظرفيت هاي موجود،در راستاي تامين امنيت ايام نوروز در شهرستان بيان کرد: پليس با تشکيل قرارگاه نوروزي امام علی (ع) اقدامات خود را در حوزه هاي مختلف مأموريتي با توجه به شرايط خاص اين ايام تشديد مي کند.

اين مقام ارشد انتظامي در شهرستان خاطر نشان كرد: اجراي طرح هاي انتظامي از ابتداي سال، بازتابي بسيار مناسب در بين شهروندان داشته و همت و تلاش جمعي كاركنان در كسب اين رضايت مندي بسيار مطلوب ارزيابي شده است.

سرهنگ بازیان اضافه كرد:‌ طرح ارتقاء انضباط و امنيت اجتماعي از جمله برنامه هاي عملياتي پليس است كه فرماندهي انتظامي شهرستان گچساران با بهره‌جويي از توان اجرايي خود و استفاده از ظرفيت هاي شهرستانی به منظور برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي و افزايش احساس امنيت اجتماعي شهروندان در روزهاي پاياني سال و تعطيلات نوروز سال آتي به مرحله اجراء گذاشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران اضافه كرد: تامين انضباط ترافيکي از اولويت هاي پليس در ايام پاياني سال و تعطيلات نوروز بوده و با برنامه ريزي هاي انجام شده شاهد انضباط و امنيت ترافيکي خوبي خواهيم بود.



تاریخ انتشار : 26 اسفند 1394, 17:08



» اخبار مرتبط:

  • کشف بیش از 14 هزار عدد انوع مواد محترقه غيرمجاز در "گچساران"
  • کشف محموله 5 ميلياردي در شهرستان ديلم
  • کشف بيش از 8 هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرک هدایت "گچساران"
  • بازداشت شرور "بویراحمدی " در "چین"!
  • جانشين فرماندهي انتظامي استان بوشهر طي حکمي از سوي فرماندهي ناجا منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟