مشروح اخبار


» یادواره 13 شهید دهستان الگن قلعه‌رئیسی برگزار شد



 با حضور با خانواده معظم شهدا، مسئولان و مردم چاروسا یادواره 13 شهید تاماولی دهستان الگن چاروسا در مسجد امام سجاد(ع) این روستا برگزار شد. 


به گزارش راک نیوز از چاروسا سید حسن آرمند، با حضور با خانواده معظم شهدا، مسئولان و مردم چاروسا یادواره 13 شهید تاماولی دهستان الگن چاروسا در مسجد امام سجاد(ع) این روستا برگزار شد.

حجت‌الاسلام ارسلان آروند در حاشیه این مراسم با بیان اینکه امروز ایران اسلامی پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کند و این پیشرفت مرهون خون شهداست اظهار داشت: شهدا به خاطر دفاع از دین و پیروی از ولایت و رهبری جهاد کردند و نگذاشتند کشور ایران به دست دشمنان بیفتد.

وی تصریح کرد: توصیه و وصیت شهدای والامقام به مسئولان خدمت به مردم و محرومین است که نباید در این راه کوتاهی صورت بگیرد.

فرمانده پایگاه مقاومت شهدای دهستان الگن بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راه‌هایی است که سلامت و معنویت جامعه به ویژه نسل جوان را تضمین می‌کند و برای نهادینه شدن این فرهنگ غنی نیازمند تلاش بیشتری هستیم تا آن را به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل کنیم و جهت انجام این امر مهم باید به نحوی اقدام کرد که آثار و پیامدهای مثبت آن برای نسل جوان که زمینه انتقال این فرهنگ به نسل‌های بعدی است، پذیرفته شود.

آروند خاطر نشان کرد: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آنها برای تداوم حرکت انقلاب و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران لازم و ضروری است.

وی یادآور شد: برگزاری یادواره‌های شهدا تجدید پیمان دوباره با آرمان‌ها و اهداف شهداست که امیدواریم بتوانیم با برگزاری این یادواره‌ها دین خود را نسبت به شهدا و خانواده‌های آنها ادا کنیم و ادامه‌دهنده خوبی برای راهشان باشیم.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای این روستا تجلیل شد.



تاریخ انتشار : 6 فروردین 1395, 15:51



» اخبار مرتبط:

  • یادواره 91 شهید باشت با حضور گسترده مردم و مسئولان در مصلای این شهر برگزار شد
  • اطاعت بی قید و شرط از ولایت فقیه رمز موفقیت شهداء
  • یادواره شهدای دهستان سادات‌مشهدی کهگیلویه برگزار شد+تصاویر
  • یادواره ۳۹ شهید والامقام دهستان دشمن زیاری برگزار می شود
  • دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دهستان راک
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟