مشروح اخبار


» افتتاح پیست موتور سواری شهرستان گچساران+تصاویر



نخستین پیست موتور کراس استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان،موتورسوارن و جوانان علاقمند در گچساران رسما افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 در حاشیه این مراسم غلامرضا تاجگردون نماینده ی مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای در گفتگو با خبرنگار راک نیوز


افتتاح پیست موتور سواری شهرستان گچساران+تصاویر

نخستین پیست موتور کراس استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان،موتورسوارن و جوانان علاقمند در گچساران رسما افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 در حاشیه این مراسم غلامرضا تاجگردون نماینده ی مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای در گفتگو با خبرنگار راک نیوز با بیان اینکه ورزش موتورسواری یکی از مهیج‌ترین و پرطرفدارترین رشته ورزشی در دنیا محسوب می‌شود، گفت: در کشور ما استعدادها و ظرفیت‌های بالایی در موتورسواری و اتومبیل‌رانی وجود دارد که باید بسترهای این رشته ورزشی مهیج برای آنها فراهم شود تا بتوانند توانایی‌های خود را نشان دهند.

در ادامه این مراسم سعید رامین یکی از ورزشکاران موفق کشور گفت: این پیست در جاده ی کمربندی گچساران و در زمینی به مساحت 3هکتار اهدایی ادارات منابع طبعی و آبخیزداری و اداره ی  ورزش و جوانان شهرستان گچساران احداث شده است.

وی  افزود: نداشتن سیتم آبرسانی یکی از بزرگترین مشکلات پیست است ، زمین‌نم‌دار مانع ایجاد گردوخاک در پیست می‌شود و بر  این اساس می بایست  یک دهم پیست به منظور جلوگیری از گردوخاک به فضای سبز اختصاص یابد.ایشان  از مسئولین تقاضا دارد تا  در جهت حل این مشکل و همچنین برای ارتقاء پیست  همکاری و مساعدت های لازم را انجام دهند.

رامین در ادامه گفت: احداث و راه انداری این پیست به همت جوانان علاقمند به موتور سواری بوده است.

گفتنی است سعید رامین یکی از ورزشکاران رشته ورزشی پارکور که روزی با حرکات نمایشی و ورزشی خود بسیاری از جوانان گچساران را شیفته این رشته ورزشی کرده بود، امروز با ضایعه شدید نخاعی روبرو شده‌است.



تاریخ انتشار : 7 فروردین 1395, 01:46



» اخبار مرتبط:

  • صدور حکم جلب برخی از روسای هیات‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد!
  • فعالیت پیست اسکی کاکان یاسوج آغاز شد
  • درخشش خانواده سوارکار گچسارانی درمسابقات فرهنگی ورزشی عشایر جنوب
  • برگزاری جشنواره مجسمه‌های برفی در پیست اسکی کاکان یاسوج
  • کلیه مکانهای ورزشی اد اره کل ورزش و جوانان استان پنجشنبه تعطیل است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟