مشروح اخبار


» سنگ تمام مسئولان برای تجلیل ازممیرو ؛کارگردان مطرح بین الملی لوح تقدیرش را به پروین تاجگردون داد+عکس



رئیس کمیسیون بودجه مجلس، قشر ورزشکار و هنرمند را مایه حفاظت جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: تجلیل از هادی محقق که از جوهره وجود خود در جهان افتخار آفریده یک وظیفه است.

تاجگردون با بیان اینکه این کارگردان جوان بر فرش‌ قرمز جشنواره‌های ملی و بین‌المللی نماد یک

 


به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه عصر امروز در مراسمی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تاجگردون نماینده گچساران،عدل هاشمی منتخب کهگیلویه بزرگ و مسئولان شهرستان از عوامل فیلم «ممیرو» برگزیده جشنواره‌های ملی و بین‌المللی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش راک نیوز از دهدشت، غلامرضا تاجگردون در این مراسم با مظلوم خواندن حوزه هنر در شهرستان کهگیلویه،فعال نبودن سینما را مصداق بارز این مظلومیت دانست و اظهار داشت: هنرمندان توانای این شهرستان اما حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر هر کدام از ما جایگاه و وظیفه خود را به خوبی بشناسیم و هر کاری در جای خود انجام شود در زیر بنا بودن فرهنگ یا اقتصاد دودلی پیش نخواهد آمد.

تاجگردون با بیان این‌که تفکیک موضوع در هر موقعیت زمانی و مکانی مهم است تصریح کرد: باید متناسب با هر موضوع مطالب مطرح و در راستای آن تصمیم‌هایی اتخاذ شود.

رئیس کمیسیون بودجه مجلس، قشر ورزشکار و هنرمند را مایه حفاظت جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: تجلیل از هادی محقق که از جوهره وجود خود در جهان افتخار آفریده یک وظیفه است.

تاجگردون با بیان اینکه این کارگردان جوان بر فرش‌ قرمز جشنواره‌های ملی و بین‌المللی نماد یک لر ایلیاتی را به نمایش گذاشت تصریح کرد: هادی محقق در کره جنوبی و جشنواره‌های مختلف اصالت خود را فراموش نکرد.

به گزارش راک نیوز ، هادی محقق کارگردان جوان فیلم «ممیرو» به نشانه قدرشناسی از مردم گچساران، لوح خود را به نمایندگی از مردم این شهرستان تقدیم پروین تاجگردون کرد.

سنگ تمام مسئولان برای تجلیل ازممیرو ؛کارگردان مطرح بین الملی لوح تقدیرش را به پروین تاجگردون داد+عکس

فیلم ممیرو به تهیه کنندگی رضا محقق و کارگردانی هادی محقق،جایزه بهترین فیلم جشنواره بوسان کره جنوبی در سال 2015،برنده بهترین فیلم جشنواره پونا هندوستان در سال 2016 و چندین جشنواره ملی و بین‌المللی شده است.

آنچه از جشنواره بوسان کره جنوبی درخاطر قوم لرمانده است خواندن آهنگ لری توسط هادی محقق بوده که درهنگام دریافت جایزه با افتخار به تبار خود ،حال وهوای خاصی به فضای جشنواره بین المللی داده بود.

گفتنی است چندی قبل نیز این کارگردان برجسته کهگیلویه توانسته بود با فیلم "بردو"(اوخوب سنگ میزند)درجشنواره فیلم فجر نگاه مخاطبان را متوجه هنر برخواسته از این دیارنماید.

 

 



تاریخ انتشار : 8 فروردین 1395, 23:49



» اخبار مرتبط:

  • جایزه «فیپرشی» جشنواره‌ی بین المللی پوسان (کره جنوبی)در دستان فیلم سازدهدشتی +تصاویر
  • فیلم«ممیرو»به کارگردانی هادی محقق به جشنواره جهانی پوسان به عنوان نماینده سینمای ایران راه یافت+تصاویر
  • تاجگردون تأکید کرد: ضرورت برگزاری جشنواره فیلم زنده‌یاد حسین پناهی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کارگردان جوان دهدشتی در جشنواره فیلم فجر امسال
  • راه یابی فیلم کارگردان کهگیلویه وبویراحمدی به جشنواره جمهوري چک
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟