مشروح اخبار


» تخریب شدن قلعه تاریخی قلعه‌رئیسی زنگ خطری برای مردم این شهر است



صلواتی به روز میراث فرهنگی هم اشاره و گفت: جا دارد میراث فرهنگی و گردشگری استان و شهرستان به قلعه واقع در شهر قلعه‌رئیسی بیشتر رسیدگی کنند و نگذارند نماد شهر قلعه رئیسی از بین رود و جای تاسف دارد که حتی یک تابلو برای این قلعه در سطح شهر نصب نشده است.


به گزارش راک نیوز از چاروسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

صلواتی خاطرنشان کرد: خداوند را با چشم سر نمی‌توان دید ولی با چشم دل می توان خدا را دید و این دیدن قوی‌تر و یقینی‌تر از دیدن ظاهری است.

وی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

صلواتی به روز 27اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی اشاره و تصریح کرد: روابط عمومی آیینه تمام‌نمای یک اداره و سازمان و به عنوان قلب تپنده یک سازمان و اداره عمل می کند و موفقیت یک اداره در گرو یک روابط عمومی خوب است مدیران و مسئولان باید تلاش کنند تا روابط عمومی خوب و موفقیتی را در اداره بنیاد کنند.

وی همچنین به سالروز ارتحال آیت‌الله بهجت اشاره و یادآور شد: مرحوم آیت‌الله بهجت معلم بزرگ اخلاق و عرفان و سرچشمه فیوضات معنوی و دارای دلی نورانی بود که پروردگارا روح این عالم عالی است متعالی بفرما و در مرتبه والا قرار بده.

امام جمعه قلعه‌رئیسی به روز جوان و به ولادت علی‌اکبر اشاره و اضافه کرد: هیچ نعمت و سرمایه‌ای برای کشور بهتر از جوانان نیست؛ جوان دارای ظرفیت بالاست و این جوانان مظهر امید هستند و ما در جنگ هشت ساله دیدیم آن چیزی که در میدان عمل کشور را نجات داد همین جوانان بودند و همین جوانان انقلاب را بیمه کردند.

صلواتی به روز میراث فرهنگی هم اشاره و گفت: جا دارد میراث فرهنگی و گردشگری استان و شهرستان به قلعه واقع در شهر قلعه‌رئیسی بیشتر رسیدگی کنند و نگذارند نماد شهر قلعه رئیسی از بین رود و جای تاسف دارد که حتی یک تابلو برای این قلعه در سطح شهر نصب نشده است.



تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1395, 22:48



» اخبار مرتبط:

  • انتقادامام جمعه قلعه رئیسی از دولت ؛ دولت که با این همه امکانات و ثروت و معادن اعلام می‌کند پرداخت یارانه عذاب الیم است
  • ردصلاحیت شدگان گذشته منتظر تایید صلاحیت نباشند
  • جمهوری اسلامی ایران پرچمدار ترویج فرهنگ ناب علوی در جهان است
  • امام جمعه قلعه رئیسی: نماینده برگزیده شهرستان نماینده تمام مردم است/ برای رفع مشکلات مردم باید همه تلاش کنند
  • تقدیر امام جمعه قلعه‌رئیسی از برکناری سرپرست فرمانداری کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟