مشروح اخبار


» تأليف كتاب "نظام پيشنهادها راهكاري براي توسعه سازمان " توسط كارمند نفت گچساران



كتاب "نظام پيشنهادها راهكاري براي توسعه سازمان " توسط مهندس علي نجمي از كارمندان شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران تاليف و به چاپ رسيد.

به گزارش روابط عمومي شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ؛ كتاب "نظام پيشنهادها راهكاري براي توسعه سازمان " كه توسط يكي از كاركنان شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران تاليف و گردآوري شده بود در تيراژ بالا منتشر شد.


تأليف كتاب "نظام پيشنهادها راهكاري براي توسعه سازمان " توسط كارمند نفت گچساران

 كتاب "نظام پيشنهادها راهكاري براي توسعه سازمان " توسط مهندس علي نجمي از كارمندان شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران تاليف و به چاپ رسيد.

به گزارش روابط عمومي شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ؛ كتاب "نظام پيشنهادها راهكاري براي توسعه سازمان " كه توسط يكي از كاركنان شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران تاليف و گردآوري شده بود در تيراژ بالا منتشر شد.

اين كتاب كه برگرفته از تاريخچه، مفاهيم و نكات كاربردي به همراه تجربه عملي ، پرسش و پاسخ در نظام مشاركت مي باشد.

علي نجمي نويسنده اين كتاب با بيان اينكه كتاب "نظام پيشنهادها راهكاري براي توسعه سازمان" در 5 فصل نوشته شده است درباره هدف از تاليف اين كتاب اظهار داشت : با توجه به نيازهاي موجود در سازمان بويژه صنعت نفت و به منظور آشنايي بيشتر مخاطبين و كاركنان با نظام مشاركت تصميم به تهيه و تدوين اين كتاب گرفتم .

وي ادامه داد : با توجه به اينكه در سالهاي اخير شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران نقش بي بديلي در راستاي اقتصاد مقاوتي داشته است تلاش شده است اين كتاب به زباني ساده و به دور از واژه ها و الفاظ پيچيده و سنگين بيان گردد.

نويسنده كتاب  "نظام پيشنهادها راهكاري براي توسعه سازمان " كه خود در سال 93 بعنوان دبير برتر و ارزياب برتر هسته مهندسي فرآورش و پژوهشگر انتخاب شده است گفت : در اين كتاب كه با همكاري سركار خانم زهرا معصومي از همكاران نظام مشاركتتهیه شده است سعي كرده ام در فصلهاي اول و دوم ؛ معرفي نظام مشاركت ، مباني نظام پيشنهادها به همراه پارامترها و لوازم اجرايي آن را بيان نمايم .

نجمي تصريح كرد : در فصلهاي بعدي كتاب با ارائه تاريخچه و نظام مشاركت در دنيا و سطح كشور ، نتايج طراحي نظام مشاركت در شركت نفت گچساران به عنوان تجربه اي موفق در صنعت نفت كشور به رشته تحرير درآمده است.

گفتنی است علي نجمي متولد 1356 از كارمندان جوان صنعت نفت گچساران  مهندس ارشد اداره مهندسي فرآورش و فارغ التحصيل رشته كارشناسي ارشد مهندسي شيمي مدت 12 سال است در صنعت نفت مشغول خدمت است.

اين كتاب در 120صفحه با تيراژ 1000 جلد به چاپ رسيده است .



تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1395, 14:39



» اخبار مرتبط:

  • درخشش نظام پيشنهادات شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران + عکس
  • نمايشگاه بزرگ كتاب توسط شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران برگزار مي شود+عکس
  • تقدیر از سيدجوادهاشمي فرماندار ممسنی بعنوان فرماندار برتر استان فارس
  • مجموعه صنعت نفت پيشروترين شرکت در اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل
  • صرفه جويي اقتصادي مزيت مهم سامانه پيامكي در صنعت نفت گچساران است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟