مشروح اخبار


» سرقت 70میلیون از حساب دختر جوان در شیراز !+توضیحات رئیس پلیس فتا



سرهنگ سیدموسی حسینی رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: مجرم که کارگر مغازه است چند روز پیش هنگامی که این دختر برای خرید لباس به فروشگاه مراجعه کرده بود پس ازخارج کردن....


ماموران پلیس فتا شخصی را که از حساب دختر جوان 70 میلیون ریال خرید اینترنتی کرده بود دستگیر کردند.به گزارش راک نیوز از شیراز ، سرهنگ سیدموسی حسینی رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از مرجع قضایی در شیراز به پلیس فتا، مبنی بر شکایت یک دختر جوان که از حسابش مبلغ 70 میلیون ریال به صورت اینترنتی خرید صورت گرفته بود و وی هیچ گونه اطلاعی از برداشت این مبلغ را نداشت، موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت. 

 

سرهنگ سیدموسی حسینی ادامه داد: پس از بررسی های انجام شده مشخص شد شاکی رمز اول و دوم کارت خود را كه از آن برداشت شده بود،‌ یکسان انتخاب کرده است. 

 

وی افزود: با تشکیل پرونده، کارشناسان پلیس فتا اقدامات خود را برای شناسایی متهم یا متهمان آغاز كردند که در نهایت با بررسی های فنی به عمل آمده و استناد به اظهارات شاکی، موفق به شناسایی متهم پرونده شدند. 

 

رئیس پلیس فتا استان فارس بیان كرد: متهم که فروشنده یک فروشگاه لوازم ورزشی است احضار و در بازجویی به جرم خود اعتراف و ماجرا اینگونه بوده كه چند روز پیش شاكیه برای خرید لباس به یکی از فروشگاه های سطح شهر مراجعه می کند و کارگر مغازه پس از دریافت کارت عابربانک وی به بهانه خراب بودن دستگاه کارتخوان، کارت مشتری را از مغازه خارج کرده و با مراجعه به دستگاه عابربانک نزدیک مغازه اقدام به تعیین رمز دوم برای کارت مشتری كرده و پس از چند روز شروع به برداشت از حساب شاکی به صورت خرید های اینترنتی می کند. 

 



تاریخ انتشار : 4 خرداد 1395, 02:22



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری خانم منشی که حساب مدیرش راخالی کرده بود!+عکس
  • روش کلاهبرداری از کارت اعتباری در شیراز
  • سرقت از حساب معلم برای خرید بازی رایانه‌ای
  • خیانت در رفاقت و خالی کردن حساب رفیق
  • شام 12 میلیون تومانی در شیراز!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟