مشروح اخبار


» اعزام 250 زائر گچسارانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)



فرماندار گچساران گفت: 250 نفر از قشرهای مختلف مردم این شهرستان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) روز 14خرداد به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اعزام می شوند.


اعزام 250 زائر گچسارانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

فرماندار گچساران گفت: 250 نفر از قشرهای مختلف مردم این شهرستان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) روز 14خرداد به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اعزام می شوند.

عبدالرحیم رحیمی در نشست ستاد هماهنگی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) افزود: زائران روز 12 خرداد به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام خواهند شد. 

رحیمی بیان کرد: کاروان در دو گروه جداگانه آقایان و بانوان همراه با مداحان و مبلغان دینی با شکوه خاصی در این آیین معنوی شرکت خواهند کرد. 

وی گفت: کمیته های هفت گانه ستاد بزرگداشت ارتحال امام شامل کمیته حمل و نقل، شورای هماهنگی، انتظامی، برنامه های فرهنگی، طلاب و روحانی، اعزام ، اسکان، اصناف و بازاریان است. 

رحیمی ابراز کرد: اقدام امام خمینی(ره) برای پایه ریزی انقلاب اسلامی و دفاع از مظلومان، غرب را به لرزه در آورد و با شکست طاغوتیان، استکبار را به وحشت انداخته است.

بالاترین مقام اجرایی گچساران گفت: برای برگزاری سالگرد ارتحال امام راحل در این شهرستان برنامه‌های خوبی پیش بینی شده است.

در ادامه این نشست فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی(ره) به منزله زنده نگه‌ داشتن اندیشه‌های امام و انتقال آرمان‌های آن بزرگوار به نسل جدید است.

سرهنگ جهانگیر انصاری با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌ های مختلف به مرقد مطهر فرصت مناسبی برای تبیین شخصیت و دیدگاه امام (ره) است، گفت: بسته فرهنگی نیز در بین زائرین مرقد امام توزیع خواهد شد.

انصاری هدف از مراسم را آشنایی هر چه بیشتر و بهتر نسل جوان با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام‌(ره) و رهبر معظم انقلاب، تبیین اندیشه استکبارستیزی، مردم محوری و عدالت طلبی بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل اعلام کرد



تاریخ انتشار : 8 خرداد 1395, 14:26



» اخبار مرتبط:

  • غایب بزرگ مراسم ارتحال امام (ره) +عکس
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام 6000 کهگیلویه و بویراحمدي به مرقد امام(ره)
  • تاجگردون واولین نطق رسمی /سخنران مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب
  • حذف احمدی‌نژاد از برنامه سالگرد ارتحال امام (ره)
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟