مشروح اخبار


» موافقت وزارت کشور با تاسيس 57 دهياري در کهگيلويه و بويراحمد



وزیر کشور در این ابلاغیه از استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواسته است تا برای تاسیس دهیاری در این روستاها اقدام و شروع به کار دهیاری ها را به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کند.
تاکنون مجوز ...

 راک نیوز :وزیر کشور در ابلاغیه ای به استانداری کهگیلویه و بویراحمد موافقت خود را در باره تاسیس دهیاری در 57 روستای این استان را ابلاغ کرد .
مدیرکل امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت : آقای مصطفی محمد نجار ، وزیر کشور با استناد به ماده واحده قانون تاسیس دهیاری های خودکفا در روستاهای کشور مصوب 14 / 4 / 77 ؛ با تاسیس 57 دهیاری در استان در صورتی که خارج از محدوده قانونی شهرهای همجوار باشند ، موافقت کرد.
ابراهیم جعفری افزود : وزیر کشور در این ابلاغیه از استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواسته است تا برای تاسیس دهیاری در این روستاها اقدام و شروع به کار دهیاری ها را به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کند.
وی گفت : تا کنون مجوز 290 دهیاری در استان کهگیلویه و بویر احمد صادر شده بود که با اضافه کردن 57 دهیاری جدید تعداد دهیاری های این استان به 347 رسید .
جعفری با بیان اینکه 60 درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش دهیاری ها هستند گفت : 48 درصد جمعیت استان یعنی 316 هزار نفر در روستاهای کهگیلویه و بویر احمد زندگی می کنند .
کهگیلویه و بویراحمد هزار و 792 روستای دارای سکنه دارد.



تاریخ انتشار : 10 مرداد 1391, 17:01



» اخبار مرتبط:

  • 20 دهیاری جدید در کهگیلویه افتتاح می شود
  • 5 دهیاری جدید در کهگیلویه صاحب خانه میشوند
  • تهیه لایحه استخدام دهیاران در دولت
  • ایجاد5 دهیاری جدید در بخش چاروسا
  • پیچاندن لقمه دور سرمردم به شیوه فرماندار کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟