مشروح اخبار


» چتر طرح محسنین برای1700خانوار تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و 700 خانوار طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و یک هزار و 500 حامی نیز در این طرح جذب شده اند. 


 

چتر طرح محسنین برای1700خانوار تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و 700 خانوار طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و یک هزار و 500 حامی نیز در این طرح جذب شده اند. 

فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد، در جمع خبرنگاران، گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی است که کمیته امداد می تواند روحیه انفاق، احسان و یتیم نوازی را در جامعه گسترش دهد.

 محبی، اظهار داشت: تلاش ما این است زمینه ای ایجاد کنیم که خیرین و همه مردم نوع دوست در راستای کمک به نیازمندان و به خصوص ایتام حضور گسترده ای داشته باشند.

 وی با اشاره به اینکه در این راستا کمیته امداد برنامه های متنوعی را در ماه مبارک رمضان سال جاری اجرا می کند، افزود: یکی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد در این ماه، طرح مفتاح الجنه است که در این طرح زمینه بازدید خیرین، مردم و به خصوص مسئولین از خانواده های نیازمند فراهم می شود تا از نزدیک با مسائل و مشکلات نیازمندان آشنا شده و به آنان کمک کنند.

 این مسئول حمایتی، اطعام نیازمندان و سفره های افطاری را از دیگر طرح ها برشمرد و یادآور شد: با برنامه ریزی صورت گرفته زمینه حضور حداکثری خیرین و مردم را در این طرح داشته باشیم که مردم نوع دوست می توانند کمک ها و مساعدت های خود را هم در قالب سفره های افطاری، غذای گرم و یا به صورت جیره خشک و سبد غذایی اهداء کنند.

 وی به طرح شفا (کمک به بیماران) اشاره و ادامه داد: 900 بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که به دلیل محدودیت منابع، نیازمند همکاری و مساعدت خیرین در این زمینه هستیم.

 محبی، با اشاره به اینکه در حال حاضر سه هزار و 400 یتیم زیر 18 سال تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، گفت: از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان این نهاد، طرح اکرام ایتام است که در این طرح تلاش بر این است که تعداد حامیان این طرح را که هم اکنون بیش از 6 هزار نفر هستند، افزایش دهیم.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد، طرح اکرام محسنین (خانواده های دارای سرپرست بیمار که امکان هیچ گونه فعالیت اقتصادی ندارند) را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: یک هزار و 700 خانوار طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و یک هزار و 500 حامی نیز در این طرح جذب شده اند. 

 محبی، کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد (340 خانوار زندانی تحت حمایت)، حضور در پایگاه های جشن رمضان در تهران با شرکت دو طرح اشتغال و خودکفایی تولیدی و دایر کردن پایگاه های جذب حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین در این جشن را از دیگر برنامه های کمیته امداد استان در ماه رمضان سال جاری برشمرد.

 وی در پایان گفت: هم استانی های خیر و نیکوکار می توانند با شماره گیری( *8877#)،  با اهداء کمک های خود همراه نیازمندان در ماه مبارک رمضان باشند.

 گفتنی است که در حال حاضر 34 هزار خانوار با جمعیت 89 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.



تاریخ انتشار : 19 خرداد 1395, 17:57



» اخبار مرتبط:

  • یاسوج، گچساران و دهدشت میزبان جشن ویژه رمضان خواهند بود
  • 133 یتیم بدون حامی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • طرح "همیان مولا" ویژه ماه رمضان در گچساران اجرا می‌شود
  • رشد 62 درصدی حمایت حامیان به ایتام کهگیلویه و بویراحمدی
  • توزیع پوشاک رایگان در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    • غلامحسین قائدی

    • 24 خرداد 1395 08:08
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    ضمن آرزوی توفیق روز افزون جهت برادر فرید محبی مدیرکل محترم ومعزز کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد در خدمت رسانی به محرومین منطقه از خداوند برای این برادر محترم آرزوی موفقیت وسربلندی می کنیم
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟