مشروح اخبار


» فراخوان جشنواره استانی داستان کوتاه55کلمه ای رضوی به زودی منتشر می شود



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: فراخوان چهارمین جشنواره استانی رضوی "داستان کوتاه55کلمه ای" به زودی منتشر می شود

امیرحسین نوروزی گفت:


فراخوان جشنواره استانی داستان کوتاه55کلمه ای رضوی به زودی منتشر می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: فراخوان چهارمین جشنواره استانی رضوی "داستان کوتاه55کلمه ای" به زودی منتشر می شود

امیرحسین نوروزی گفت: انجمن شعر و داستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد چهارمین جشنواره استانی «داستان کوتاه ۵۵ کلمه ای رضوی» از سری برنامه های دهه کرامت (از آفتاب) را برگزار می کند.

 وی به اهداف برگزاری این جشنواره استانی اشاره و اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(علیه السلام)، شناسایی، معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره امام رضا(علیه السلام) را از این اهداف دانست.

 نوروزی، به موضوع داستان های شرکت کننده در جشنواره اشاره و خاطرنشان کرد: داستان ها باید پیرامون زندگی و ابعاد شخصیت امام رضا (علیه السلام)، حضرت معصومه (سلام الله علیها)، احمد بن موسی، شاهچراغ (علیه السلام) و حضرت بی بی حکیمه (سلام الله علیها) باشد.

 این مسئول فرهنگی و هنری شهرستان گچساران، افزود: داستان ها باید صرفاً ۵۵ کلمه ای بوده و در هیچ جشنواره ای شرکت داده نشده باشد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران، با بیان اینکه فراخوان این جشنواره به زودی منتشر می شود، گفت: به نفرات برگزیده در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) که در دهه کرامت در یاسوج برگزار می شود، هدیه نقدی اهداء خواهد شد.



تاریخ انتشار : 21 خرداد 1395, 13:32



» اخبار مرتبط:

  • آغاز جشنواره ملي داستان کوتاه خليج فارس در ياسوج
  • جشنواره رضوی ظرفیت آشنایی جامعه با اهل بیت(ع) را افزایش می‌دهد
  • جشنواره استانی داستان 55 کلمه ای رضوی درگچساران به کار خود پایان داد
  • جشنواره های رضوی کهگیلویه وبویراجمد با معرفی برگزیدگان پایان یافت
  • داوران نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه خلیج فارس معرفی شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود