مشروح اخبار


» جشنواره رضوی ظرفیت آشنایی جامعه با اهل بیت(ع) را افزایش می‌دهد



معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره رضوی ظرفیت آشنایی جامعه با اهل بیت(ع) را افزایش می‌دهد.

خبرگزاری فارس: جشنواره رضوی ظرفیت آشنایی جامعه با اهل بیت(ع) را افزایش می‌دهد

 

کرم‌الله محمدپور در یاسوج به اجرای برنامه‌های دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: دهه کرامت دهه ارزش‌ها است و ارزش دهه کرامت به خاطر ولادت بزرگوارانی چون حضرت معصومه(س)‌ و امام ‌رضا(ع) بوده که باید بیشتر با این شخصیت‌ها آشنا شویم.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید زمینه لازم برای آشنایی نوجوانان و جوانان به سخنان، احادیث و زندگی ائمه اطهار (ع) را فراهم سازیم تا جامعه ای سالم و مذهبی و عاری از هرگونه معضل و آسیب‌ داشته باشیم.

وی، به سیره تربیتی در بعد فردی و اجتماعی امام رضا (ع) اشاره و افزود: امام رضا (ع) در تمامی ابعاد زندگانی از رافت و عطوفت بیشماری برخوردار بود و در این خصوص همگان از جمله جوانان باید از رفتار و منش آن امام همام الگوگیری کنند.

این مسئول فرهنگی در ادامه به برنامه‌های این اداره در دهه کرامت اشاره و عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد همچون دستگاه‌‌های فرهنگی برنامه‌‌های متنوعی را در دهه کرامت به مرحله اجرا می ‌گذارد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هفت جشنواره به مناسبت دهه کرامت در این استان خبر داد و افزود: این جشنواره‌ها که اکثرا در سطح استان برگزار می‌‌شوند، از برنامه‌‌های جشنواره بین‌‌المللی امام رضا(ع) می‌باشد که هر جشنواره به میزبانی یکی از شهرستان‌‌های استان است.فارس

محمدپور با بیان برنامه‌‌های اجرایی این دستگاه فرهنگی اذعان کرد: برگزاری سومین جشنواره استانی خوشنویسی «حدیث سلسله الذهب» در 20 شهریورماه جاری به میزبانی دهدشت، سومین جشنواره هنرهای تجسمی «دعای باران» در 18 شهریور به میزبانی گچساران، نخستین جشنواره پوستر سازی «حجاب در فرهنگ رضوی» ویژه دختران در 16 شهریور به میزبانی شهرستان چرام را سه جشنواره بخش هنری این جشنواره عنوان کرد.

این مسئول فرهنگی و مطبوعاتی کهگیلویه و بویراحمد به چهار جشنواره فرهنگی ویژه دهه کرامت اشاره کرد و ادامه داد: سومین جشنواره استانی «شعر فارسی رضوی» در 17 شهریور و به میزبانی شهرستان دنا، سومین جشنواره استانی «شعر محلی رضوی» در 19شهریور و به میزبانی شهرستان بهمئی، دومین جشنواره استانی داستان 55کلمه‌ای رضوی در 21شهریور و به میزبانی شهرستان باشت، نخستین مسابقه «کتابخوانی رضوی» به میزبانی شهرستان لنده و دومین جشنواره پیامک‌‌های رضوی در 23 شهریور توسط روابط عمومی اداره کل برگزار می‌شود.

محمدپور همچنین برگزاری دومین جشن شیرخوارگان رضوی را از دیگر برنامه‌‌های این این اداره کل دانست و گفت: برگزیدگان این هفت جشنواره در روز 23 شهریورماه سال جاری با برگزاری مراسمی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌‌شوند.




تاریخ انتشار : 26 مرداد 1392, 01:38



» اخبار مرتبط:

  • جشنواره های رضوی کهگیلویه وبویراجمد با معرفی برگزیدگان پایان یافت
  • داوران نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه خلیج فارس معرفی شدند
  • برگزاری جشنواره شعر با عنوان هفته شعر زاگرس در کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر
  • امین کمالوندی مدیر بخش استانی جشنواره سی و دوم فیلم فجر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟