مشروح اخبار


» جان باختن جوان 20 ساله سی سختی هنگام شنا در رودخانه



رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همراهان و خانواده این جوان نیز پس از بیرون کشیدن وی از رودخانه چند بار عملیات احیای قلب و تنفس را بر روی پیکر بی جان این جوان انجام داده بودند. وی بیان کرد: نیروهای امدادی اورژانس 115 و جمعیت هلال احمر نیز در اسرع وقت به محل اعزام شدند و 


رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جوان 20 ساله عصر روز یکشنبه به همراه خانواده و برای تفریح به حاشیه رودخانه کبگیان رفته بود که هنگام شنا کردن در رودخانه غرق شد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، جلال پوران فرد افزود: همراهان و خانواده این جوان نیز پس از بیرون کشیدن وی از رودخانه چند بار عملیات احیای قلب و تنفس را بر روی پیکر بی جان این جوان انجام داده بودند. وی بیان کرد: نیروهای امدادی اورژانس 115 و جمعیت هلال احمر نیز در اسرع وقت به محل اعزام شدند و تلاش این مجموعه در انجام مجدد عملیات احیا نیز ثمری نیافت. پوران فرد با اشاره به اینکه هنگام عملیات احیا مشخص شد که این جوان هیچگونه علائم حیاتی ندارد، اظهار کرد: تعداد غرق شدگی های منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد در سه ماهه امسال 9 مورد بوده است. بخش کبگیان به مرکزیت شهر چیتاب با جمعیتی افزون بر 10 هزار نفر در حدود 35 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.



تاریخ انتشار : 1 تیر 1395, 01:00



» اخبار مرتبط:

  • غرق شدن جوان 18ساله در رودخانه بشار یاسوج
  • غرق شدن دو نوجوان در رودخانه لوداب یاسوج
  • جان باختن 2 برادر در رودخانه /تفریح تلخ یک خانواده لرزبان
  • نخبه کشی به سبک بشار/مرگ نخبه سمنانی در یاسوج
  • خانواده ای که با گریه وعزا یاسوج را ترک کردند!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟